31 Temmuz 2017 Pazartesi

SHEİDA COSMETİC LİPSTİCKS -12-

Herkese merhaba
Bir süredir sizlerle pek paylaşım yapamadığımın farkındayım.Bunun nedeni ne açıkçası bende bilmiyorum.Sanırım ne kadar çabalarsam çabalayayım açamadığım  bir kısır döngü içine girdim.Bu sadece blog yada sosyal medya hesapları olarak değil, hayatımın genelinde  bu tarz bir dönemdeyim sanırım.Biraz ara vermek istedim.Bazı planlar yaptım.Tüm herşeyi gözden geçirdim.O planlar doğrultusunda da hayatıma bir yön verdim.Umarım iyi bir karar vermişimdir.Zamanla sizlerle birlikte bende ne olacağını göreceğim.

Bu ara verdiğim dönemde yazmam gereken yazılar incelemem gereken ürünler birikti.Tabi ki bende durmadım bir şeyle aldım.Artık sırası geldikçe sizlerle onları da paylaşacağım.
SHEİDA COSMETİC LİPSTİCKS
SHEİDA COSMETİC LİPSTİCKS -12-
Uzun zaman ara verince geri dönüş yazısı olarak bir ruj deneyimi paylaşayım dedim ve oldukça iddeali bir ton olan SHEİDA COSMETİCS 12 numaralı ruju sizlerle paylaşmaya karar verdim.

Uzun zamandır aklımda olan bir rujdu.Sürekli kullanamadığım için hep unutuyordum itiraf ediyorum.Hani insanın özel günlerde sürdüğü bir kırmızı vardır ya bu ruj da benim için o kırmızı ruj işte.Yani oldukça özel.Az ve öz kullandığım ,koleksiyonumda özel bir yeri olan nadir rujlardan biri.
SHEİDA COSMETİC LİPSTİCKS -12-
SHEİDA COSMETİC LİPSTİCKS -12-
Kırmızı ruj kullanımı oldukça zordur itiraf etmeliyim.Benim gibi insanlarla çok fazla içli dışlı olduğunuz bir meslek içindeyseniz daha da zor.  Yanlış anlaşılmaya ,insanı basitleştirmeye elverişli bir renk maalesef.(yanlış anlaşılmasın hemşireyim )Tonunu çok sevdiğim için özel gecelerde olduğu gibi ,özel günlerde ise peçeteyle hafif rengini alarak kullanıyorum.
SHEİDA COSMETİC LİPSTİCKS
SHEİDA COSMETİC LİPSTİCKS -12-
İçinde hafif mavilikler bulunduran güzel bir ton.Mat yapıda olmasa da içinde ışıltılar bulundurmuyor.Hafif ıslak bitişli bir ruj.Kalıcılığı bu tarz rujların genelinden daha kalıcı.Yeme içme durumuna göre bende 4-8 saat arası tonu açılarak da olsa kalıyor.Dudağıma uygulaması oldukça kolay.Dudak kalemi kullanımı olmadan sürülebilen nadir kırmızı rujlardan ama ben dudak kalemi ile sürüyorum.Kalıcılığını ve sürümünü sevdiğimi söylemeliyim.

Genel olarak başarılı bulduğum benim için özel kırmızı rujlardan biri olan SHEİDA COSMETİC LİPSTİCKS -12- ile ilgili yorumlarım bunlardı.Nereden nasıl bulunur bilmiyorum maalesef ama internet sitesini sizlerle paylaştım.Oradan bilği alabilirsiniz.Kendinize iyi bakın hoşçakalın :)

Hiç yorum yok: