9 Haziran 2017 Cuma

BLİSTEX MED PLUS LİP BALM


Merhaba kızlar
Kışın vazgeçilmezleri nedir diye sorsam herkesin aklına lip balm mutlaka gelir.Benim de kışın en sık tükettiğim ürünlerin başında geliyor.Son zamanlarda akşam cilt bakım rutinim de kullandığım BLİSTEX MED PLUS LİP BALM 'ı buğün sizler için yorumladım.
Daha önce Blistex markasının lip balmlarının methini çok duymuştum ama deneme fırsatı bulamamıştım. Anneler günü  indiriminın olduğu bir dönemde denk geldim ve denemek için satın aldım.İyi ki almışım ; aldığımdan beri elimden düşürmüyorum.Sonraki indirimde kesinlikle stick formdaki versiyonunu da alacağım.
BLİSTEX MED PLUS LİP BALM
BLİSTEX MED PLUS LİP BALM

Kavanoz tipi bir kip balm alan med plus ,kapağını açtığınız ilk andan itibaren  buram buram mentol kokuyor.Dudağınıza sürdüğünüz de burnunuzun da açıldığını hissediyorsunuz.Koyu bir kıvamı ve yağlı bir yapısı var.Bu sayede dudaktaki çatları güzelce doluyor  ve akşamdan sabaha dudağınızda ki kuru ve çatlak olan kısımların iyileşmeye başladığını görüyorsunuz.

Dudaklarımı güzelce nemlendirmesi,çatlakları iyileştirmesi açısından çok memnun kaldığım bir lip balm oldu.Tek dezavantajı kavanoz tipi olması.Yanda taşımaya el verişli olmasa da benim gece rutinimin vazgeçilmez bir parçası oldu. BLİSTEX MED PLUS LİP BALM 'ı genel olarak çok başarılı buldum.Hakkında söylenen tüm olumlu eleştirileri hak ediyor.Kış ayları bitmeden size de denemenizi öneririm :)

Hiç yorum yok: