9 Mayıs 2017 Salı

PASTEL SPRING BLUSH -15-

PASTEL SPRING BLUSH -15-
PASTEL SPRING BLUSH -15-
Herkese merhaba
Mayıs  ayı geldi bahar geldi derken maalesef yağmuruyla ve soğuğuyla geldi.Su anda hava resmen buz kesiyor maalesef :(Baharı mevsim olarak getiremesem de kozmetik ürünlerim de baharı getirmeye başladım ve kışın kullandığım soğuk renklerin yerini yavaş yavaş yazlık renklere bırakmaya başladım.Yazın kullanmak için aldığım PASTEL SPRING BLUSH -15- 'i de sıklıklkla kullanmaya başladım.
PASTEL SPRING BLUSH -15-
PASTEL SPRING BLUSH -15-
Bir karadeniz insanı  olarak zaten yanaklarım al al.Ten makyajı yapmadan allık kullanmak neredeyse imkansız.Ten makyajı yaptığım dönemlerde farklı farklı allıkları denemeyi sevdiğim için alemde farklı tonlarda allıklar bulunduruyorum.Pastelin bu spring blush serisini ise çok seviyorum.İnanılmaz pigmentli ve kalıcılar.Seride 4  renk var diye biliyorum.Hepsi içinde ışıltı içeren allıklar.

PASTEL SPRING BLUSH -15-
Harika bir turuncumsu renge sahip allık olarak da kullanmayı çok seviyorum ama açıkçası bu ara elim sürekli far olarak kullanmak için gidiyor.Crease bölgeme sürüyorum ve yaza çok yakışan harika bir makyaj elde ediyorum.Merak etmeyin o makyajımı videoya çektim düzenleyip sizlerle youtube kanalımda paylaşacağım :)
Pigmantasyonu,kalıcılığı ve rengiyle gönlümü fetheden ve çok işlevsel bulduğum PASTEL SPRING BLUSH -15- ile ilğili söyleyeceklerim bunlardı.Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Hiç yorum yok: