30 Mayıs 2017 Salı

PASTEL DAY LONG LIP COLOR KISSPROFF NO:15

PASTEL  DAY LONG LIP COLOR KISSPROFF 15
PASTEL  DAY LONG LIP COLOR KISSPROFF NO:15
Herkese merhaba
Kimler benim gibi ruj bağmlısı, el kaldırsın lütfen tek olmadığımı biliyorum.Gün geçmiyorki ruj koleksiyonuma yeni bir  ruj daha eklemeyeyim.Markalarda sağ olsunlar her geçen gün yeni seriler çıkarmaya ; yeni renkleriyle bizleri cezbetmeye ve alışveriş yaptırmaya zorluyorlar. Buğün sizlere tüm kış bordo rujlarımdan sonra en çok  kullandığım rujumu PASTEL  DAY LONG LIP COLOR KISSPROFF NO:15 'i dilim döndüğünce elim elverdiğince anlatacağım.

PASTEL  DAY LONG LIP COLOR KISSPROFF 15
PASTEL  DAY LONG LIP COLOR KISSPROFF NO:15
Tüm pastel mat likit rujları içinde kış boyu karaborsa olan ruj hangisi diye sorsam eminim hepiniz 15 numara dersiniz.İndirim dönemi dışında bile bulmanın çok zor olduğu bu ruju ben tesadüf eseri indirim döneminde buldum ve elimden bırakmadım.Aldığım günden beri sürekli çantamdaydı.


Mat rujları ; ışılltılı ,parlak rujlara oranla daha çok seviyorum ve likit mat rujlar da gerek mat olmaları gerekse uzun süre kalmaları sebebiyle san zamanlardaki yeni favorilerim.Ekimde başka başka markalarının likit mat rujları olsa da kalıcılıkları ve dudaklarımı kurutmamaları sebebiyle en çok sevdiklerim PASTEL KOZMETİK tarafından çıkarılmış.
PASTEL  DAY LONG LIP COLOR KISSPROFF  15
PASTEL  DAY LONG LIP COLOR KISSPROFF NO:15
Rengini resimde maalesef tam yansıtamadım.Çok güzel nude bir kahve rengi aslında.Rujun rengi muazzam o konuda diyecek söz yok.Pastel kozmetik likit rujların yapısıysa ;
  • Mat yapıda ve oldukça koyu
  • Tek katta rengini tam veriyor ve üzerinden geçmek gerekse buna da izin veriyor.
  • Dudakları diğer mat rujların kuruttuğu ölçüde kurutyor ne daha fazla ne daha az.
  • Çok güzel bir kokusu var.
  • Kullanımı kolay,kontrol edilebilir bir renk.
  • Bende  yemek yiyip içmezsem rahat 10 saat kadar kalıyor.Ruj tazelemekten hoşlanmadığım için bu özelliğini çok seviyorum.
Gerek yapısı,gerek rengi gerekse kalıcılığıyla gönlümde taht kuran PASTEL  DAY LONG LIP COLOR KISSPROFF NO:15 ile ilğili söyleyeceklerim bunlardı.Umarım faydalı bir yazı olmuştur.Sonraki yazıma kadar hoşçakalın.

Hiç yorum yok: