14 Mayıs 2017 Pazar

GRATİS ALIŞVERİŞİM (ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ/ HAFTA SONU İNDİRİMİ )


GRATİS ALIŞVERİŞİM (ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ)
GRATİS ALIŞVERİŞİM (ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ/ HAFTA SONU İNDİRİMİ )
Herkese merhaba
Tüm annelerin ve anne adaylarının anneler gününü kutluyorum. İyi ki varsınız,Allah sizleri başımızdan eksik etmesin .Sadece bir gün değil her  günü o güzel insanları hatırlayarak geçirmemiz gerektiğini düşünenlerdenim.

Bu tarz özel günlerde olduğu gibi yine her yerde indirimler yapıldı ve yine çok güzel şeyleri daha uygun fiyatlara aldık :)Çok güzel indirimler yapılmıştı  Gratis mağazalarında da ;
GRATİS ALIŞVERİŞİM (ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ/ HAFTA SONU İNDİRİMİ )
GRATİS ALIŞVERİŞİM (ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ/ HAFTA SONU İNDİRİMİ )
Benim anneler gününde aldıklarım çoğunlukla bakım ürünü tarzı şeyler oldu.Çok fazla kozmetik ürünü almak istedim. Zaten yeterince kozmetik ürünümün olduğuna karar verdim .Sadece ihtiyacım olan birkaç parça şey alarak bu indirim dönemini atlattım.

  • DOVE DRY OİL ŞAMPUAN + TENGLE TEEZER TARAK :Bu kofreyi ne zamandır istiyordum ve bu indirimde görünce kaptım bir tane.Fiyatı da çok uygundu.Sadece 13 TL ye satılıyordu.
  • İNECTO COCONUT OİL HAİR CONDİTONER :Bu marka Gratis 'e yeni geldi diye biliyorum.%90 doğal içerikli olan bu markayı saç kremiyle denemek istedim.Fiyatı 6,5 TL.
  • EKLİPS TOPUZ TOKASI: Eklips ürünlerini çok seviyorum.Bu ürünü de denemek için aldım.Fiyatı 2,65  TL.
  • WİLKİNSON TRAŞ BIŞAĞI :Denenmek için aldındı.Fiyatı 2,5 TL.
  • FA MEN 2' li ROLL ON :Bu kofreyi kardeşlerim için aldım.Fiyatı 9,5 TL
  • MAYBELLİNE MASTER SPACE EYEBROWN PENCİL:Ne zamandır aklımda olan bir üründü.Yumuşacık ,çok sevdim.Fiyatı :11 TL
  • MAYBELLİNE AFFİNOTONE KAPATICI:Göz altlarımı aydınlatsın diyerek aldım.Daha önce instagram hesabımda sizlere sormuştum ve herkes bu kapatıcıyı önermişti bende sizlerin önerilerine uyarak bu  indirimde aldım.Fiyatı:12 
  • BENRİ GÜLLÜ SIVI SABUN :Buram buram gül kokuyor. Hem tasarımı çok şık hem de kokusu çok güzel.Çok severek kullanacağımı düşünüyorum.
Bu aldıklarım dışında Gratis 'in hafta sonu indirimlerinden aldığım ama size  göstermeye fırsat bulamadığım ürünler olmuştu.Onlardan da bahsetmek istiyorum.
GRATİS ALIŞVERİŞİM (ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ/ HAFTA SONU İNDİRİMİ )
GRATİS ALIŞVERİŞİM (ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ/ HAFTA SONU İNDİRİMİ

  • HELEN HARPER 34 'LÜ PED
    :Şu anda da indirimde olan bir ürün.Ben yapısını,dokusunu çok sevdiğim için hafta sonu olan indirimden almıştım.
  • EKLİPS OVAL GÖZ FIRÇASI:Bunlarda 1 alana 1 bedava varken aldım.Yumuşacık yapısı ve kıl dökmemesiyle beni kendine aşık etti.
  • BEE BEAUTY DUŞ JELİ:Çok güzel bir kokusu var.Genel olarak bu seriyi sevdiğim için bu çeşitini de aldım
  • BEE BEAUTY BODYLOTİON: Yine bir alana bir bedava kampanyasıyla almıştım.Hem dış tasarımıyla hemde nemlendirmesiyle kendini sevdirdi.
  • GOSH FONDOTEN PRİMER:Çok başarılı bir primer. Çok sevdim.Şu anda dış tasarımı değişmiş ve pompalı şişesi başka bir şişe haline gelmiş.Kadifemsi bir his vermesi çok hoşuma gitti.
  • GOSH METALİC EYESHADOW 02 BEİGE :Bu kalem farları ne kadar sevdiğimi beni instagramdan takip edenler bilir ancak bu kalem arı hiç sevmedim.Şansıma eve geldiğimde ürününü kırılmış oluğunu gördüm.Keşke kırık olmasaydı.
  • GOSH PRİME REFRESH ROLL ON:Bunu ne zamandır istiyordum ama bulamıyordum.Bulunca kaptım hemen henüz denemedim ama en kısa zamanda deneyip sizlerle paylaşacağım.
Benim son zamanlarda GRATİS'den aldığım ürünler bunlardı. Benim için oldukça uygun fiyatlı bir alışveriş oldu diyebilirim.Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur. Ürünlerle ilğili sorunuz varsa yorum olarak bırakın lütfen.Bu arada tüm bu alışverişimi YOUTUBE kanalımda da paylaştım.Orada da izleyebilirsiniz.



Hiç yorum yok: