4 Mayıs 2017 Perşembe

DIRTY WORKS BODY BUTTER YILBAŞI SETİ

DIRTY WORKS BODY BUTTER YILBAŞI  SETİ
DIRTY WORKS BODY BUTTER YILBAŞI  SETİ
Herkese merhaba 
Nisan ayı geldi bahar geldi derken ;nisan yağmuru ve soğuyla hepimizin içi dondu resmen.Şu anda dışarıda inanılmaz bir yagmur yağıyor keşke size gösterebilsem.Soğuk havaları maalesef sevmiyorum.Çok kuru bir  cildim var ve özellikle kışın cildim daha da kuruyor ve pul pul dökülerek beni çok rahatsız ediyor.Bu sene geçen senelerden farklı olarak bu kurulukla baş etmeyi başarabildim. Benim baş etmemde yardımcı olan DIRTY WORKS BODY BUTTER YILBAŞI  SETİ büğün sizler için inceleyeceğim .
DIRTY WORKS BODY BUTTER YILBAŞI  SETİ
DIRTY WORKS BODY BUTTER YILBAŞI  SETİ
Bu set bana Gratis tarafından hediye edilmişti ve ben geldiğinden beri elimden düşürmedim sürekli yatağımın başındaydı her akşam kollarım ve bacaklarımda kullandım.Bu kadar uzun süre yeteceğini başta düşünmemiştim ama yogun yapısı sayesinde uzun süre beni idare etti ve çok güzel cildimi

DIRTY WORKS BODY BUTTER YILBAŞI  SETİ
DIRTY WORKS BODY BUTTER YILBAŞI  SETİ
Setin içinden 3 tane her biri birbirinden farklı 50 ml boyutunda body butter çıkıyor.Her birinin yapısı ve nemlendirmesi aynıydı sadece kokuları farklıydı.

Açıkçası coconut kokusunu ok sevmem baskın bir koku olduğu için beni aratsız eder ama bu setin içinden çıkar body butterda bu koku çok hafif ,daha çok tropikal meyvemsi bir kokuya sahip.
DIRTY WORKS BODY BUTTER YILBAŞI  SETİ
DIRTY WORKS BODY BUTTER YILBAŞI  SETİ
Setin içinden çıkan ve beni en çok sevindiren body butter vanılyalı olandı.Tam kışlık çok baskın olmayan ama yine de vanilya kokusunun hissedildiği bu body butteri çok sevdim.Büyük boyunu bulamadım varsa bana yorum olarak bırakın almak istiyorum.

DIRTY WORKS BODY BUTTER YILBAŞI  SETİ
DIRTY WORKS BODY BUTTER YILBAŞI  SETİ
Kış denildiğinde aklımıza ilk gelen şey sanırım shea butter oluyor.Sürekli shea butter içeren kremler satışa çıkarılıyor.Bunun kokusu da çok sıcak bir shea butter kokusuydu çok sevdim.

Ambalajlarının tatlılığı,çok güzel kokusu ve nemlendirmesi ile DIRTY WORKS BODY BUTTER YILBAŞI  SETİ çok sevdim.Seneye kışın tekrar piyasaya çıkarsa almak istiyorum.Sizlere de öneririm mutlaka görürseniz deneyin.Bu seti deneme fırsatı verdiği için GRATİS 'e çok teşekkür ederim sizlere de umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Hiç yorum yok: