12 Nisan 2017 Çarşamba

NİVEA ARINDIRICI PEELİNG

NİVEA PEELİNG
NİVEA ARINDIRICI PEELİNG
Herkese merhaba 
Günlük hayatımda her gün makyaj yapmasam da her gün cilt bakımı yapıyorum ,bunu bir alışkanlık haline getirebildim neyse ki.İlerleyen  dönemlerde ;cilt bakım rutinim yazısı yazacağım için burada neler yaptığımı anlatmayacağım ama haftada iki kez peeling yapıyorum  ve peelingi banyoda sıcak suyun etkisiyiyle açılan gözeneklerime uygulamayı daha çok tercih ediyorum.Son zamanlarda peeling olarak da NİVEA ARINDIRICI PEELİNG 'i kullanıyorum.
NİVEA   PEELİNG
NİVEA ARINDIRICI PEELİNG
Peeling olarak sık ve iri taneli peelingleri daha çok seviyorum.Onları  daha başarılı buluyorum.Krem tarzında ürünlerin bence pek bir etkisi yok.Çok hassas cildim olmadığı için ve peelingi bastırarak uygulamadığım için de kendime  zarar  vermeden rahatlıkla kullanıyorum. Nivea'nın  bu arındırıcı peelingini yanında temizleme jeli ve yüz yıkama fırçasıyla birlikte kofre olarak COSMETİCA sitesinden almıştım.Bu tarz bir kofre görürseniz mutlaka alın.Ben temizleme jelinden ve yüz yıkama fırçasından da oldukça memnunum onların incelemesini başka zaman yapacağım :)
NİVEA ARINDIRICI PEELİNG
NİVEA ARINDIRICI PEELİNG
Peeling  tanecikleri görüldüğü gibi irili ufaklı ve sıcak suyun etkisiyle yüze sürdüğümüzde küçülüyor ve kayboluyor. Standart Nivea kokusu nasılsa bu peeling de öyle kokuyor ve ben bu kokuyu seviyorum.Duşta uyguladığım zaman gözeneklerimin açıldığını ve zamanla siyah noktalarımın  azaldığını gördüm.Cildimi kurutmadı yada germedi.Çok az bir kısmı yeterli geldiği için de uzun süre benimle olacağını biliyorum.
Normal ve karma ciltli arkadaşların severek kullanacağını ,normal ciltli arkadaşların ise sorun yaşamayacağını düşünüyorum.Tanecikleri büyük olduğu için kuru ciltli arkadaşların hoşuna gideceğini düşünmüyorum.Genel olarak memnun kaldığım NİVEA ARINDIRICI PEELİNG ile ilğili yorumlarım bu şekildeydi. Peeling arayışında olan arkadaşlarıma öneririm. 

Hiç yorum yok: