22 Nisan 2017 Cumartesi

MAYBELLİNE SHİNE LİPSTİCK 430 SWEET NECTARİE

MAYBELLİNE SHİNE LİPSTİCK
MAYBELLİNE SHİNE LİPSTİCK 430 SWEET NECTARİE
Herkese  merhaba :)
Günlük makyajım da  en çok kullandığım ürünlerin  başında rujlar geliyor. Çeşitli markaların rujlarını denemiş  ve makyajlarım da  yer vermiş olsam da uygun fiyatlı rujlar içerisinde Maybelline markasının rujları benim için ayrı bir yere sahip.İlk MAYBELLİNE rujum olan MAYBELLİNE SHİNE LİPSTİCK 430 SWEET NECTARİE buğün sizler için yorumlayacağım.


MAYBELLİNE SHİNE LİPSTİCK
MAYBELLİNE SHİNE LİPSTİCK 430 SWEET NECTARİE
Maybelline rujlarının çoğunda olduğu gibi bu ruj da  , oldukça pigmentli ve sürümü kolay.Renk olarak günlük hayatta rahatlıkla  herkesin sürebileceği  bir renk , ayrıca içinde hafif ışıltılar var ki bu ışıltılar  ben varım diye  bağırmıyor ama yokmuş gibi de durmuyor..Benim dudaklarım çok kuru olduğu için bu ruju kışın bile  acelem olduğunda  başına altına lip balm uygulamak zorunda kalmadan rahatlıkla uygulaya biliyorum.Renk olarak yaza daha uygun bir renk olsa da benim gözümde her renk her zaman kullanılabilir :)Çizgilere dolmuyor ve yemek yemeden 4-5 saat kalıyor ayrıca taşma problemi de olmuyor.


Normal zamanlarda da  uygun fiyatlı olan bu ruju indirimde 8-9 TL arası bir fiyata satın alabilirsiniz.Benim uygun fiyatlı bulduğum  ,shine rujlar için de en sevdiğim MAYBELLİNE SHİNE LİPSTİCK 430 SWEET NECTARİE ile ilğili yorumlarım bunlardı.Sizin elinizde bu seriye ait ruj varsa bana önerir misiniz  ?

Hiç yorum yok: