28 Nisan 2017 Cuma

LOREAL TRUE MATCH FOUNDATION


LOREAL TRUE MATCH FOUNDATION
LOREAL TRUE MATCH FOUNDATION 
Herkese merhaba 
Uzun zamandır benden özellikle  instagram da çok sorulan severek kullandığım LOREAL TRUE MATCH FOUNDATION 'imi incelemek istiyorum
LOREAL TRUE MATCH FOUNDATION
LOREAL TRUE MATCH FOUNDATION 
Günlük hayatta çok fazla ten makyajı yapmasam da özel zamanlarda ve yapmak  istediğim zaman da doğal duran ,cildimle bütünleşen ürünlere elim kayıyor.Bu fondöten de benim bugüne kadar kullandığım ciltle en iyi  bütünleşen fondöten diyebilirim.
LOREAL TRUE MATCH FOUNDATION
LOREAL TRUE MATCH FOUNDATION 
Bendeki rengi maalesef bir ton kadar koyu tonu ,ona rağmen cildimle bütünleşmesini ve oturmasını çok seviyorum .İçinde hafif ışıltılar  içeren bir fondöten. özellikle benim gibi kendi cilt tonu soluk olanlara çok sağlıklı bir görüntü veriyor.Beni karmadan yağlıya dönük  cildimde  T bölgesini  pudrayla sabitleyerek çok rahat kullanabiliyorum .Normal ve kuru ciltli arkadaşların tek başına rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum.

Altına base uygulamadan 10 saat yüzümde tutup sonra da  pamukla sildiğide pamuğa fondöten kalıntısı geliyor yanı kalıcılığı da oldukça başarılı.  
   Kullandığım süre boyunca cildimde soruna  yol açmadı , ben haftada ortalama 3 sefer  ten makyajı yapıyoru ve sonrasında da cildimi normalden daha ayrıntılı  şekilde temizliyorum onu da söylemeliyim. Benim çok severek kullandığım ve indirimlerde 20- 28 TL arası bir fiyata sahip olanabilecek  LOREAL TRUE MATCH FOUNDATION ile ilgili söyleyecekleri bu kadardı umarım hoşunuza gitmiştir :)İçinizde kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum 

Hiç yorum yok: