8 Nisan 2017 Cumartesi

AVON COLOR TREND BLUSH -HOT PİNK-

AVON COLOR TREND BLUSH -HOT PİNK-
AVON COLOR TREND BLUSH -HOT PİNK-
Merhaba kızlar
Avon markasını duymayan yoktur sanırım;başta ögrenciyken hepimizin kullandığı belki de temsilcisi olduğu bir marka.Ben de ögrenciyken kısa süre temsilciliğini yapmıştım.O zamanlar kozmetiğe merakım olmadığı için hiç Avon ürünü almadan temsilcilik hayatımı son vermiştim.Geçen  aylarda bir instagram satıcısından bu güzel allığı aldım ve aldığımdan beri elimden düşürmüyorum.
AVON COLOR TREND BLUSH -HOT PİNK-
AVON COLOR TREND BLUSH -HOT PİNK-
Çok tatlı bir pembe renk olan bu allığı Aliexpressden aldığım bu fırçayla uyguluyorum.Daha doğrusu yanaklarıma değdiriyorum.Dikkatli kullanılması gereken bir allık :)
AVON COLOR TREND BLUSH -HOT PİNK-
AVON COLOR TREND BLUSH -HOT PİNK-
Aşırı piğmentli olan bu ürünü çok az uygulamak yeterli geliyor ,aşırı kullanıldığında çok sağlıklı olmayan ,yapay ve fransız filmlerinden fırlamış bir görüntü elde ediyorsun :) bu görüntüyü isteyenler olabilir tabi orası tercih meselesi :).Kalıcılığı 3-4 arasında ve fiyatı da 11 tl civarında .Her ay Avon kataloğun da olan bir ürün diye biliyorum. İlgilenenler  Avon temsilcilerinden elde edebilirler.Benim AVON COLOR TREND BLUSH -HOT PİNK- ile ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Oldukça memnun kaldığım bu allıkla ilğili yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok: