6 Şubat 2017 Pazartesi

PASTEL MOON LIGHT HIGHLIGHTER

PASTEL MOON LIGHT HIGHLIGHTER
PASTEL MOON LIGHT HIGHLIGHTER
Merhaba kızlar 
Günlük makyajım da doğal renkleri tercih etsem de ; bu kasvetli havalarda yüzüme  biraz  aydınlatıcı ile   renk katmayı seviyorum.Bu aralar bu işlemi yapmak  için daha çok likit aydınlatıcıları tercih ediyorum.Bu ara en sevdiğim likit aydınlatıcım ise PASTEL MOON LIGHT HIGHLIGHTER.O kadar seviyorum ki  buğun  konuk etmeye karar verdim.

PASTEL MOON LIGHT HIGHLIGHTER
PASTEL MOON LIGHT HIGHLIGHTER
Oje gibi şişesi ve fırçası olan bu aydınlatıcının en sevmediğim özelliği fırçası.Çok kalın ve hemen deforme oluyor.Sık sık temizlemek lazım ki tam performaslı bir şekilde  sonuç elde edelim.Fırçasını temizledikten sonra ise kullanımı çok kolay her yere sürülebiliyor.
PASTEL MOON LIGHT HIGHLIGHTER
PASTEL MOON LIGHT HIGHLIGHTER
Pembe alt tonlu bir hiğhlighter, Sarı alt tonlu cildimde çok güzel duruyor.Özellikle elmacık kemiklerim üzerine uyguladığımda cildimde diğerlerinden daha doğal duruyor.
PASTEL MOON LIGHT HIGHLIGHTER
PASTEL MOON LIGHT HIGHLIGHTER
Rengi de bu şekilde,çoğu likit  highlighterın ışıltısı  eşit dağılmazken bu çok güzel eşit  dağılıyor.Çok az bir kısmı yeterli geliyor. Azar azar kullanmak gerekiyor yoksa tüm yüzün highlighter olabiliyor. Kalıcığı diğer toz aydınlatıcılarıma oranla daha fazla ve kullanımı çok  daha kolay.Küçücük bir şişesi olduğu için de fazla yer kaplamıyor.Daha önce THE BALM CİNDY LOU HIGHLIGHTER 'imi yanımda taşırken kırmıştım bu  bana ders oldu ve çıktığım  her  seyahat de bunu yanıma almayı çalışıyorum.
Fırçası dışında herşeyini çok sevdiğim PASTEL MOON LIGHT HIGHLIGHTER  ile ilğili söyleyeceklerim bunlardı.Likit bir aydınlatıcı arayışındaysanız ve pastel ürünlerini seviyorsanız mutlaka Pastel standına bakmalısınız. İndirimler de  8,5 TL ye alabilirsiniz.

Hiç yorum yok: