8 Ocak 2017 Pazar

WET N WİLD ULTİMATE BROWN KİT

WET N WİLD ULTİMATE BROWN KİT
WET N WİLD ULTİMATE BROWN KİT
Herkese merhaba;
Kalın kaşlar son zamanlarda oldukça popüler oldu.Kaşlarımızı kalınlaştırmak ve daha doğal hale getirmek için kaş farlarını,maskaralarını ,eyelinerlarını kullanmaya başladık.Benim günlük hayatta kaşlarımı doldurmak gibi pek huyum yok ama özel günlerde kullanmak için Gratis indiriminden WET N WİLD ULTİMATE BROWN KİT 'i aldım ve aldığımdan beri de çok severek kullanıyorum.
WET N WİLD ULTİMATE BROWN KİT
WET N WİLD ULTİMATE BROWN KİT
Çok pratik ve işlevsel bir ürün olduğunu düşünüyorum.Baştaki beyaz kısım jel ,kaşlarımızı sabitlememizi sağlıyor ,2 ve 3. kısımda kaş farları var.3. kısımdaki renk daha uygun gibi dursa da 2, kısmı kendime daha çok yakıştırıyorum.Daha doğal duruyor ve kendi kaşımız gibi görünüyor.Alt kısımda bir aynası var ayrıca farların yanın da küçük bir fırça ve cımbız da yer alıyor.Tam bir kaş kiti anlayacağız :)

Kaş farı olarak geçse de benim göz makyajında da kullandığım bir ürün oldu. Özellikle ikinci kısımdaki rengi çok severek kullanıyorum.Kalıcılıkları üzerine sabitleme jeli sürüldüğünde 7-8  saat kadar sonra maalesef yavaş yavaş dağılmaya başlıyor.

Fiyatına göre başarılı bulduğum bir ürün diyebilirim.Özellikle indirim zamanında yakalarsanız tadından yenmez bir ürün.WET N WİLD ULTİMATE BROWN KİT  ile ilğili yorumlarım bunlardı.Çok severek kullandığım bu ürünü denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: