20 Ocak 2017 Cuma

THE PİNK ELLYS NUDE EYESHADOWS PALETTE

THE PİNK ELLYS  NUDE EYESHADOWS PALETTE
THE PİNK ELLYS  NUDE EYESHADOWS PALETTE
Herkese merhaba kızlar
Göz makyajında olmazsa olmazın ne derseniz far derim kesinlikle.Gözlük kullandığım zaman rimel sürmesem de oluyor ama far sürmediğim zaman makyaj yapmıyormuş gibi hissediyorum.O nedenle de nude tonlarda da olsa bir far sürüyorum.Bu ara sıklıkla kullandığım ürünüm ise ;THE PİNK ELLYS  NUDE EYESHADOWS PALETTE .Elime geçti zamandan beri özellikle bazı renkleriyle aşk yaşıyorum. Bugünde blogum da konuk edeceğim
THE PİNK ELLYS  NUDE EYESHADOWS PALETTETHE PİNK ELLYS  NUDE EYESHADOWS PALETTE
THE PİNK ELLYS  NUDE EYESHADOWS PALETTE
THE PİNK ELLYS  firması özenle paketlemiş olmasına rağmen; yurt içi kargo sağ olsun tek bir farımı kırmış.Kırık olan kısmı çoktan kulladım bitirdim ama kırık gördüğümde baya bir üzülmüştüm
THE PİNK ELLYS  NUDE EYESHADOWS PALETTE
THE PİNK ELLYS  NUDE EYESHADOWS PALETTE
Tıpkı Rossmann  da satılan RİVALDELOOPYOUNG markasının paletleri gibi bu palet de Urban Decay  paletlere benzetilmeye çalışılmış. Bence de benzetilmiş.10 renkten oluşan  oldukça kullanışlı bir palet ;özellikle baştaki açık renkleri göz kapağıma sürüyorum ve sondaki iki renkten biriyle gölge yapıyorum.Çok doğal ve güzel bir makyaj oluyor.
THE PİNK ELLYS  NUDE EYESHADOWS PALETTE
THE PİNK ELLYS  NUDE EYESHADOWS PALETTE
Paletin pigmantasyonu oldukça fazla ve yumuşacık bir palet.Genellikle açık renkleri elimle ;koyu kısmı ise bir gölgelendirme fırçasıyla sürüyorum.Her farın adının olması da oldukça güzel düşünülmüş.Farların hepsi ışıltılı mat far yok ,keşke olsaymış ama ben bu tarz ışıltılı farları daha çok seviyorum.Farların  fırçayla uygulanması da kolay ayrıca tozutması da oldukça az.Base ile kullandığımda kalıcılığı 7-8 saat.

THE PİNK ELLYS  NUDE EYESHADOWS PALETTE
THE PİNK ELLYS  NUDE EYESHADOWS PALETTE
Paleteki en sevdiğim 4 renk bu şekilde. Cotton candy  farıyla aşk yaşıyorum.Genel olarak yapısını, pigmantasyonu ve kalıcılığı çok sevdiğim THE PİNK ELLYS  NUDE EYESHADOWS PALETTE ile ilğili yorumlarım bu şekildeydi.Bu paleti almak isterseniz COSMOHOME magazalarına ve internet sitesine bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok: