23 Ocak 2017 Pazartesi

SEBAMED FRESH DEODORANT -FRESH-

SEBAMED FRESH DEODORANT -FRESH-
SEBAMED FRESH DEODORANT -FRESH-
Herkese merhaba
Son zamanlarda kişisel bakım ürünlerine takmış durumdayım.Çok fazla deodorant ve roll on almaya ve denemeye başladım.Alüminyum içermeyen ürünlerse tabiki favorim.Alüminyum içermeyen ürün arayışımda rastladığım ve çok popüler  olan SEBAMED FRESH DEODORANT -FRESH- i de dedim.Almak isteyenler için incelemek istiyorum.
SEBAMED FRESH DEODORANT -FRESH-
SEBAMED FRESH DEODORANT -FRESH-
Deodorant olarak geçse de aslında bir roll on ;ürünlerin isimleriyle aynı olmamasından açıkçası nefret ediyorum.Ürün neyse adı da o olmalı ; roll on denildiğinde  daha mı az satılıyor ,daha mı az etili düşünülüyor bilmiyorum ama bu bildiğiniz pudrasız roll on.Açıkçası roll on kullanmayı sevmiyorum.Islak bir his bırakıyor  genellikle kullandıktan sonra ;  maalesef buda o ıslak hissi veriyor bir süre ama kısa sürede kuruyup o histen kurtuluyoruz.
SEBAMED FRESH DEODORANT -FRESH-
SEBAMED FRESH DEODORANT -FRESH-
Roll on kullanımı biraz zor olsa da ; beyaz kıyafetler üzerinde sarı leke ,siyah kıyafetlerde beyaz leke bırakmamasını çok sevdim.Sabah kullanıyorum akşama kadar beni koruyor.Yazın kulanım için yeterli gelir mi bilmiyorum ama kış için yeterli bir ürün.Çok temiz bir kokusu var ve üzerine sıktığımız parfümün kokusunu değiştirmiyor.

Temiz bir içeriğinin olması ve kokusunun güzel olması açısından oldukça sevdiğim SEBAMED FRESH DEODORANT -FRESH- ile ilğili yorumlarım bu şekildeydi. Alüminyum içermeyen roll on arayanlara öneririm.Kolay kolay da bulunabilen bir ürün.

Hiç yorum yok: