28 Ocak 2017 Cumartesi

NİVEA CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ & NİVEA YÜZ TEMİZLEME FIRÇASI

NİVEA CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ
NİVEA CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ & NİVEA YÜZ TEMİZLEME FIRÇASI
Herkese merhaba nasılsınız umarım iyisinizdir kendinize dikkat edin ve hasta olmayın  ;
Dışarıda hava buz gibi ve  umarım sizin yaşadığınız yerde hava daha sıcaktır.Uzun zamandır benden çok istenen bir inceleme yazısıyla karşınızdayım. NİVEA YÜZ TEMİZLEME FIRÇASI 'ni ben Cosmetica indirimde 30 TL gibi bir fiyata kofre olarak almıştım.Aldığımdan beri de severek kullanıyorum.Yanında gelen NİVEA CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ  ile birlikte kullanıyorum bugün size ikisiyle ilğili de yorumlarımı paylaşmak istiyorum.

NİVEA CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ
 NİVEA YÜZ TEMİZLEME FIRÇASI
Yüz yıkama araçları son zamanlarda oldukça popüler ;manuel fırçalar,slikon fırçalar derken otamatik fırçalar da  çıktı.Özellikle yabancı youtuberlar da sürekli  gördüğümüz clarisonic mia yüz temizleme aleti 'ne  muadil uygun fiyatlı fırçalarda çıktı. Onlardan birini de NİVEA çıkardı.Ben tek başına satıldığını görmediğim için set olarak alınması daha uygun diye düşünüyorum.Pilli ve 2 tane başlığıyla beraber elinize geçiyor.Ayrıca setin içinde temizleme jeli ve peelingi de yer alıyor.
Fırça 2 tane kalem pille çalışıyor , iki  farklı  hız seçeneği var.Ben genellikle hafif olan ayarı  tercih ediyorum.Düzenli kullanımda cilde zarar verir diye düşünüyorum o nedenle de  haftada en fazla  iki kez uyguluyorum.Cildimin her yerine toplamda 45 saniyeyi geçmeyecek şekilde uygulanmasının daha  doğru olduğunu düşünüyorum.Her türlü temizleme jeliyle uygulanabilir.Tanecik içeren ürünleri kullanılması uygun olmaz,zaten fırçası sayesinde peeling etkisi de oluyor ve gözenekleri temizliyor.Başlığı döndüğü içinde masaj etkisi oluyor ve yüzdeki kan dolaşımı artıyor.
NİVEA CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ
NİVEA CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ
Benim şu anda fırçasıyla beraber kullandığım yüz yıkama jeli ; NİVEA CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ .Normal ve karma ciltler için uygun olan bu yüz yıkama jeli bence her cilt tipine sahip kişilerin rahatlıkla kullanabileceği bir jel.Kokusu tipik nivea kokusu. Sebum içermemesi de oldukça güzel bir özellik.Yüzümü akşamları bu yüz yıkama jeliyle yıkıyorum ve tüm makyajımı da rahatlıkla çıkarıyor. Kullandığım süre boyunca sicilce oluşturmadı ve cildimi tahriş etmedi.  Kullanırken yüzümde gerginlik oluşmadı arıca yumuşacık  da yaptı 
NİVEA CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ & NİVEA YÜZ TEMİZLEME FIRÇASI
NİVEA CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ & NİVEA YÜZ TEMİZLEME FIRÇASI
Benim aldığım kofre bu şekildeydi.Görürseniz mutlaka bir şans verin. Kofrenin içinden çıkan her ürünü ayrı ayrı çok sevdim.Bazen ; Rossmann,Gratis ve Watsons gibi kozmetik magazalarına da geliyor ve 30-50 TL arasında bir fiyata satılıyor.Benim NİVEA CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ & NİVEA YÜZ TEMİZLEME FIRÇASI ile ilğili söyleyeceklerim bunlardı.Genel olarak çok sevdim.Ve tüm kofreyi sizlere öneririm.

Hiç yorum yok: