29 Ocak 2017 Pazar

ASHLEY JOY HERBAL HAIR CARE OIL

ASHLEY JOY  HERBAL HAIR CARE OIL
ASHLEY JOY  HERBAL HAIR CARE OIL
Herkese merhaba kızlar ;
Kışın saç  bakımında; en sık kullandığımız ürünlerin başında saç bakım yağları geliyor , özellikle benim gibi kırılmaya meyilli ve kuru saç uçlarına sahipseniz mutlaka saç bakım yağı kullanmalısınız.Yaklaşık 2 yıldır sürekli saç bakım yağı kullanıyorum. Çeşitli markaların saç bakım yağlarını denedim ve çoğundan da memnun kaldım.Kullandığım  saç bakım yağları içinde açık ara farkla en güzel kokanı ASHLEY JOY  HERBAL HAIR CARE OIL diyebilirim.Buğun sizlere çok güzel kokan bu saç bakım yağından bahsedeceğim.
ASHLEY JOY  HERBAL HAIR CARE OIL
ASHLEY JOY  HERBAL HAIR CARE OIL
24 bitkisel yağ ve A&E vitamini ,içeren bu bitkisel yağ buram buram biberiye kokuyor.Kullanırken beni mest ediyor ve rahatlatıyor.Benim çoğunlukla saç bakım  rutinim de maske olarak kullandığım bir ürün.Banyo öncesi saçlarıma dipten uca kadar her yere uyguladıktan  sonra saçım da  en az  3 - 4 saat bekletiyorum .Saçımı yıkadıktan sonra ,saç kremi kullanmama gerek kalmıyor kolayca saçlarım açılıyor.Saçlarım sağlıklı bir şekilde parlıyor.
ASHLEY JOY  HERBAL HAIR CARE OIL
ASHLEY JOY  HERBAL HAIR CARE OIL
İçinde paraben olmaması da oldukça güzel bir özellik.Benim çok severek kullandığım bir saç bakım ürünü oldu.Yarısını bitti bile açıkçası bitmesin diye çok sık kullanmıyorum.Temiz içerikli bitkisel bir saç bakım yağı arıyorsanız ASHLEY JOY  HERBAL HAIR CARE OIL e göz atabilirsiniz.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.

Hiç yorum yok: