2 Kasım 2016 Çarşamba

RİVAL DE LOOP EYESHADOWS BASE


RİVAL DE LOOP EYESHADOWS BASE
RİVAL DE LOOP EYESHADOWS BASE
Herkese merhaba
Günlük hayatımda yaptığım makyajın en az 12 saat kadar kadar kalması gerekiyor maalesef.Yaptığım makyajın akmasına yada bozulmasına tahammül edemiyorum.O şekilde dolaşmaktansa makyajımı silmeyi daha doğru buluyorum.Gün içinde yaptığım göz makyajının daha uzun süre kalması için ; RİVAL DE LOOP EYESHADOW BASE kullanıyorum. Bugün de sizler için severek kullandığım bu bazı anlatacağım.
RİVAL DE LOOP EYESHADOWS BASE
RİVAL DE LOOP EYESHADOWS BASE
Rossmann da satılan bir alman markası olan RİVAL DE LOOP markasının çok fazla ürününü denedim ve denediğim tüm ürünlerinden memnun kaldım.Fiyatlarına göre çok başarılı olan bu markanın ürünlerine mutlaka bir göz atın derim.Bu far bazını almadan önce Essence markasının far bazını kullanıyordum onu bir seneyi aşkın bir süre kullandıktan sonra bitirdim ve bitirdiğime şükrettim dogrusu.Bu far bazını indirim zamanı 5 tl ye aldım yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ve henüz yarılamadım bile.
RİVAL DE LOOP EYESHADOWS BASE
RİVAL DE LOOP EYESHADOWS BASE
  • Sarı alt tonlu olan bu far bazı göz kapaklarını çok güzel nötrlüyor.
  • Kolay kullanımı var.Fırça uçlu ablikatörü sayesinde yeterli kadar ürün almanızı sağlıyor.
  • Kısa sürede sabitleniyor ve üzerine kullandığım farın kalıcılığını arttırıyor.
  • Farın rengini değiştirmiyor ki bence diğer far bazlarından bu yönüyle daha iyi.
  • Göz makyajımı 12 saate kadar kalmasını sağladı.
Kalıcılığını ve göz kapağımı sabitlemesini çok sevdim.Far bazı olarak uygun fiyatlı ürün arayanlara RİVAL DE LOOP EYESHADOW  BASE öneririm.Rossmann magazaların da Rival de loop stantlarında bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok: