14 Ekim 2016 Cuma

OKUOKU.COM EYLÜL AYI ALIŞVERİŞİM


Herkese merhaba 
Nasılsınız kızlar ;bugün sizlere her zaman yaptığımdan farklı bir alışveriş yazısıyla karşınıza geçtim. İnstagramdan takip edenler bilir sorulan her soruya ve yoruma cevap veririm.Özellikle dm den gelen sorulara mümkün oldukça cevap vermeye çalışırım.(bunu göz ardı eden bloggerlar var biliyorum )Bir takipçim bana DM 'den kitap önerin var mı diye sormuştu ve bu soruyu  farklı türden kitaplar önererek cevap vermiştim.Aradan geçen 1 ay kadar süre sonra önerdiğim kitapları çok sevdiğini ve kitap önerilerimi de hesabım da paylaşmamı istedi.Bana okuoku.com sitesin de indirim olduğunu da haber verdi.Kişisel bir hesap olduğu için adını paylaşamıyorum ama çok teşekkür ederim kendisine onun sayesinde bu alışverişi yaptım ve önerisine uyarak @monaslibrary hesabını açtım.
Bu alışverişin ve yeni hesabımın  asıl hikayesi böyleydi, bundan sonra beni kitap önerileri yaparken de görebileceksiniz.Şimdi gelelim alışverişimin detaylarına ;
OKUOKU.COM EYLÜL AYI ALIŞVERİŞİM
OKUOKU.COM EYLÜL AYI ALIŞVERİŞİM
Çok güzel kitaplarda çok güzel indirimler vardı.Bende bu indirimden yararlandım ve toplamda 12 kitap satın aldım.Piyasa fiyatı 270 tl tutan bu kitaplara 115 tl ödedim ki %50 den fazla kar ederek güzel kitaplara ve birbirinden güzel hediyelere kavuşmuş oldum.

🌈Bakire
🌈Fırtına Kokusu
🌈Kül
🌈Ev Kızı Evren 

🌈Toz


Bu kitapların hepsi sert kapaklı ciltli kitaplar.Hepsini 9,90 tl kampanyasından aldım.Bu tarz ciltli kitapların ne kadar pahalı olduğunu zaten herkes biliyor.


OKUOKU.COM EYLÜL AYI ALIŞVERİŞİM
OKUOKU.COM EYLÜL AYI ALIŞVERİŞİM

⭐️İlik
⭐️ Karanlık Kalp
⭐️ Hayallerin Kadar Yakın
⭐️Cinder
⭐️ Ölümlü
⭐️ Sonsuz Karanlık Merrick
⭐️ Ejderin   Arzusu
⭐️ Yasaklı

Bunlar da normal kapaklı kitaplar , bazıları 9,90 bzıları 5,90 ve bazıları da 7,90 a satılıyordu.Ay günlükleri serisinin ilk kitabını alarak seriye başladım.Hayaller Kadar Yakın kitabı okuoku.com hediyesiye.Bu alışverişimde bolca kitap ayracına ve ALİCE HAKKINDA GERÇEK kitabının ön okumasına kavuştum.Benim için güzel bir alışveriş oldu.Kitap okumayı ve kitap satın almayı düşünenlere siteyi  öneririm.

Hiç yorum yok: