1 Ekim 2016 Cumartesi

GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM

Herkese merhaba 
Geç  kalınmış  bayram alışverişi yazısıyla karşınızdayım.GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM'i instagramda ve snapcat de sizlerle paylaşmıştım yazısını hazırlamak biraz zor oldu. Tüm ürünleri tekrardan toplamak zamanımı aldı .Gratis bayram sürecince çok güzel indirimler yapmıştı. Ben de bu indirimlerden yararlanarak çok güzel şeyler aldım. Gratis'e iki kez gitmek zorunda kaldım;ilk gittiğimde aradığım bazı şeyleri ikinci gidişimde buldum.Durum böyle olunca da  kesenin ağzını baya bir açtım :)
GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM
GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM

Gratis alışverişimde aldığım bakım ve kozmetik dışı ürünler bu kadardı. BENRİ markasının sütlü ve çilekli vücut losyonunu aldım.Kokusu muhteşem.1 litrelik boyuyla tam aile boyu bir ürün.Yine BENRİ markasının 250 ML lik diş macununu aldım.Kasa sırası beklerken gördüm ve denemek istedim.Gerçekten de devasa bir boyu var.Cilt bakım ürünlerinde %50 indirim vardı.Bende yeni çıkan BEE BEAUTY cilt bakım ürünlerini denemek istiyordum.Çift etklili göz makyaj temizleyicisi,misal su ve yüz yıkama jelini aldım.Yine cilt maskelerinde 3 al 2 öde kampanyası vardı.Daha önce de severek kullandığım yaban mersinli kağıt maskeden 3 tane daha aldım.EKLİPS markasından 4'lü saç tokası,bir adet cam törpü,bir adet normal törpü bir adet cımbız aldım.Cam törpü 1,5 TL VE cımbız 1,75 TL etiketi olmasına rağmen kasadan ikisi de 4 TL civarı fiyatlara geçtiler indirim yansımamıştı.Ya etiket yanlıştı yada kasada sorun oldu.
GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM
GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM
Kozmetik olarak da her zaman merak ettiğim ama bir türlü bulmadığım şeyleri aldım.WETNWİLD  markasının bronzer olarak geçen ama bence aydınlatıcı pudra olan ürününü aldım.Yine WETNWİLD markasının siyah ambalajlı rujlarından iki tane daha aldım.Bu seriden 11 tane ruj oldu.Almak istediğim bir renk kaldı sadece.Yeni çıkan kalem aydınlatıcılarından 02 numaralı olanı aldım.Henüz denemedim.MAYBELLİNE markasının color tattoo farlarından 2 tane aldım. CREAMY BEİGE ve VİNTAGE PLUM ile mat olan seriyi tamamladım.Resimde koymayı unutmuşum stick aydınlatıcısını aldım.Bendeki 200 numarası.İlk izlenim olarak çok hoşuma gitmedi maalesef.GOLDEN ROSE da indirim varmıydı bilmiyorum ama 22 numaralı VELVET MATT   ruju aldım.PASTEL de indirim vardı.15 numaralı allığını ve resimde konulmayı unutulan mat rujlarından SOFT ROSE adlı ruju aldım.Ruju kendime çok yakıştırdım.CİNDY LOU aydınlatıcım kırıldığı için yerine kardeşi  MARY LOU aydınlatıcıyı aldım.

GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM
GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM
Son olarak da LOREAL PARİS 'den MİSS MANGA BLACK maskara ve yanında çift fazlı göz makyaj temizleyicisini aldım.Elimdeki maskara biter bitmez u maskarayı kullanmak istiyorum.
Benim GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM bu kadardı.Fazla gibi gözükse de merak ettiğim ürünleri indirimli olarak almış oldum.Sizin bu ürünler içinde kullandıklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok: