4 Ekim 2016 Salı

AVON NATURALS RADİANCE FACE MASK - ROSE -


 Herkese Merhaba
Son zamanlarda arayışında olduğum maske denemelerine devam ediyorum.Daha önce yeşil versiyonunu yani nemlendirici etkili olanını yazdığım Avon maskelerimden buğün cildi parlatmayı,ışıldamasını vaat eden AVON NATURALS RADİANCE FACE MASK - ROSE - maskemi sizler için yorumlayacağım.Almamdaki teme neden pembe olması ve gül içermesiydi.
Daha önce de bahsetmiştim bu tarz bakım maskelerini temizlik maskelerinden sonra yapıyorum ve dönüşümlü kullanıyorum.Bu maskeye de 6 defa şans verdim.Ve her defasında benzer sonuçlarla karşılaştım.


  • Asıl amacı cilde parlaklık veren bu maskenin öyle bir etkisinin olduğunu gözlemlemedim.
  • Maskeyi ilk yaptığımda burun kenarlarında az da olsa bir yanma hissettim.Sanırım tüm Avon maskeleri bende aynı etkiyi yapıyor.
  • Maskeyi yıkadıktan sonra yüzüm kadifemsi bir his oldu ama bu his kısa sürdü.
  • Kocaman bir ürün ve az miktarı yeterli geliyor,çok uzun süre yetecek gibi . 
  • Çok güzel gül reçeli kokuyor.Sadece kokusu için kullandığım bir ürün diyebilirim.

Beklentim olmadan aldığım ve başarılı bulmadığım bu maskeyi arada kullanarak bitirmeye çalışacağım.Denemek isterseniz AVON kataloglarına bakabilirsiniz.Normal fiyatı 5-6 TL olması lazım.Benim memnun kalmadığım AVON NATURALS RADİANCE FACE MASK - ROSE -  ile ilğili düşüncelerim bunlardı.Ben bakım maskesi aramaya devam edeceğim.Sizlerin de önerilerinizi bekliyorum.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve bakımlı kalın :)

Hiç yorum yok: