11 Ekim 2016 Salı

ACNECİNAMİDE CLEANSİNG GEL

ACNECİNAMİDE CLEANSİNG GEL
ACNECİNAMİDE CLEANSİNG GEL
Herkese merhaba 
Cilt bakımına oldum olası meraklıyımdır,genellikle de aksatmadan yaparım.Bazen kaçamaklarım olsa da sabah ve akşam yüzümü temizleme jeliyle yıkayıp gül suyuyla toniklerim.Maske olarak da haftada iki kez temizleyici maske yaparım mutlaka.Son zamanlarda da temizleme jeli olarak ACNECİNAMİDE CLEANSİNG GEL 'i kullanıyorum.İstanbul Bloggerları Buluşuyor etkinliğinde bizlere hediye edilen bu temizleme jeli açıkçası tam aradığım ürün oldu.Yazın artan sivilcelerime ve cildimde oluşan fazla yağlanmaya çok iyi geldi.
ACNECİNAMİDE CLEANSİNG GEL
ACNECİNAMİDE CLEANSİNG GEL
Sabah akşam ıslak yüzüme 1 nohut tanesi kadar alıp uyguladım.Güzelce köpürtükten sora duruladım. Yaklaşık bir aylık düzenli kullanım sonucunda gördüğüm ilk şey sivilcelerimin büyük çoğunluğunun kaybolduğu ve yeni sivilce oluşmadığı.İçerik olarak temiz bir içeriği olduğunu söyleyemeyeceğim ama verdiği etkiyi çok sevdim.Kullandığım süre boyunca yağlanmamı azalttı.Eskiden yüzümü yıkadıktan bir saat sonra yağlanırken şimdi bu süre 3-4 saate kadar çıktı.
ACNECİNAMİDE CLEANSİNG GEL
ACNECİNAMİDE CLEANSİNG GEL
Şeffaf renkli içinde tanecik bulundurmayan ,temizlik kokan bir yüz yıkama jeli. Gratis,Migros gibi yerlerde rahatlıkla bulabilirsiniz.Ben bu ürünü serinin nemlendirici jeliyle birlikte kullanıyorum.Onunda yazısını yakında yazacağım.Çok memnun kaldığım bir ürün oldu.Migros indirimlerinde yedeklerini alacağım diyebilirim.Sivilcelenme ve yağlanma sorunu olan bir cildiniz varsa uygun fiyatlı bir temizleme jeli arıyorsanız mutlaka bakın.Çok memnun kalacaksınız :)

Hiç yorum yok: