28 Ağustos 2016 Pazar

ROSELLA DOĞAL GÜL SUYU

ROSELLA DOĞAL GÜL SUYU
ROSELLA DOĞAL GÜL SUYU
Herkese merhaba 
Yazın sonuna yaklaştığımız bu günlerde bulunduğunuz yerde hava nasıl kızlar ; burada son iki gündür yağmur yağıyor ve resmen gök yarılmış gibi ; sıcaklardan sonra çok iyi geldi diyebilirim:)Buğün size son zamanlarda cilt bakım rutinim de tonik olarak kullandığım ROSELLA DOĞAL GÜL SUYU ile ilğili deneyimlerimi aktarmak istiyorum.

ROSELLA DOĞAL GÜL SUYU
ROSELLA DOĞAL GÜL SUYU
Cilt bakım rutinim de en az sevdiğim kısım maalesef tonik kullanmak ; daha önce başka markalarının toniklerini kullandım ve açıkçası bir far göremedim hepsi aynı gibi geldi.Bunu fark ettiğim andan itibaren gül suyunu ,sodayı vb dogal şeyleri de tonik olarak kullanmaya başladım.Son zamanlarda tonik oarak ise ROSELLA DOĞAL GÜL SUYU 'nu kullanıyorum.%100  gül suyu olması tercih etmemde ki temel sebeplerden biriydi.
ROSELLA DOĞAL GÜL SUYU
ROSELLA DOĞAL GÜL SUYU
Genel olarak piyasa da ki gül sularının büyük çoğunluğu gullu su olarak geçiyor.Saf suyun içinde gül özü konularak elde ediliyorlar .Bu tarz ürünlerden uzak durmak gerekiyor zarar vermezler ama etki de etmezler açıkçası.
ROSELLA DOĞAL GÜL SUYU
ROSELLA DOĞAL GÜL SUYU
Genel olarak ROSELLA DOĞAL GÜL SUYU 'nu buzdolabına koyarak sabah aşam soğuk bir şekilde cildime tonik olarak kullandım.Sivilce oluşumu yapmadı ve cildimi rahatlattı.Soğuk olması sayesinde cildimi rahatlattığını gördüm.
Dönem dönem bebek pudrası ile arıştırıp maske olarak da kullandığım gül suyundan son derece memnun kaldım.Hepinize öneriyorum :) Sizde gül suyunu cilt bakım rutininizde kullanıyorsanız nasıl kullandığınızı benimle paylaşır mısınız :) Kendinize iyi bakın ve hoşçakalın.

Hiç yorum yok: