20 Temmuz 2016 Çarşamba

FARMASİ TRUE COLOR LİPSTİCK 44 NUMARA

FARMASİ TRUE COLOR LİPSTİCK 44 NUMARA
FARMASİ TRUE COLOR LİPSTİCK 
Herkese merhaba,Umarım iyisinizdir,Ülkece yaşadığımız bu kötü durumda ne kadar iyi olabilirsek ben de o kadar iyiyim.Hayata devam etmek zorundayız bunu bize bu kötülüğü yapanlara "BİZ GÜÇLÜYÜZ" demek için yapmalıyız.Bende artık hayata devam etmeye ve normal günlük rutinime devam etmeye başladım.İlk olarak da buğün size bir süredir kullandığım FARMASİ TRUE COLOR LİPSTİCK lerinden 44 numarayı anlatacağım.Kısa bir süre içinde de youtube kanalıma yeni bir video yükleyerek hayata devam edeceğim.Sanırım  hayata devam etmeyi bizi korumaya çalışanlara borçluyuz.

FARMASİ TRUE COLOR LİPSTİCK
FARMASİ TRUE COLOR LİPSTİCK 

Farmasi markasıyla ilk olarak birlikte ortak bir çekiliş düzenlediğimiz @farmasiaysekaratay  sayesinde oldu.Çekilişten önce bana denemem için bir paket  göndermişti ve bu rujda o paketin içinden çıkan ürünlerden biriydi.Son zamanlarda o kadar çok ruj aldığım içinde kullanmayı ve yazısını yazmayı maalesef unutmuştum.Son zamanlarda evde olmam ve makyaj masamı tekrar düzenlemem sayesinde tekrar elime geçti elime geçti ve tek kelimeyle bayıldım.Neden şimdiye kadar daha sık kullanmamışım diye kendi kendime kızdım.

FARMASİ TRUE COLOR LİPSTİCK
FARMASİ TRUE COLOR LİPSTİCK
Renk olarak benim sevdiğim ve yaz kış ayrımı yapmadığım vişne alt tonlu bordoya çalan kırmızı olması ruja olan sevdiğimi 45123 kat daha arttırdı ama sevmemin tek nedeni bu değil elbette ki ;
  • Yumuşacık bir yapısı var.Bu sayede sürümü oldukça kolay.
  • Mat rengiyle beni benden aldı.İçinde ışıltı olan rujları pek sevmem bu kırmızı tonlu bir rujsa hiç sevmem.
  • Tek katta  rengini veriyor , ikinci üçüncü kata gerek bırakmıyor 
  • Dudaklara  yapışkanlık hissi,ağırlık hissi vermiyor.
  • Dudak kalemi kullanmaya gerek bırakmıyor.Gün içinde dudak kenarlarından taşma,dişlere bulaşma gibi bir sorunu yok.
  • Kalıcılığı yeme - içme durumuna göre değişse de 4-5 saate kadar sürüyor.Yemek yesen de dudağından tamamen silinmiyor.
Ruju sevmemin nedenlerinden biride Farmasi markasına ait olması,Farmasi markasını sevmemin nedeni ise ;
  • Yerli bir marka olması ve bir çok ülkeye ithal edilmesi
  • Markanın sağlık bakanlığı onaylı olaması ne yazık ki çoğu kozmetik markası tarım bakanlığı onayı oluyor.
  • Dermatolojik olarak test edilmiş ürünler olması  ama ürünlerin hayvanlar üzerinde test edilmemesi
  • Farmasi ürünlerinde kansorejen maddelerin büyük çoğunluğu,domuz yağı ve cenin olmaması açısından çok seviyorum.
Genel olarak çok başarılı bulduğum Farması'nın True Color serisine ait bu ruju size öneririm.Seride çok güzel renkler var.Ben de bir ün elimdeki rujları azaltabilirisem seriden almak istediğim 2 rengi daha alacağım. Farmasi ürünlerine ulaşmak yada bilği almak istiyorsanız @farmasiaysekaratay  a ulaşabilirsiniz. Ayşe hanım size seve seve yardımcı olacaktır.Benim söylemek istediklerim şimdilik bu kadardı.Umarım hoşunuza gitmiştir sonraki yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: