25 Temmuz 2016 Pazartesi

ESSENCE QUATTRO EYESHADOWS - 07 OVER THE TAUPE

ESSENCE QUATTRO EYESHADOWS
ESSENCE QUATTRO EYESHADOWS - 07 OVER THE TAUPE
Essence ürünlerini ne kadar çok  sevdiğimden daha önce  de yazımlarım da bahsetmiştim.Essence markasının hem her zaman olan ürünlerini hem de dönem dönem çıkan seri ürünlerini çok başarılı buluyorum ve indirimlerini takip ediyorum.Koleksiyon ürünleri kaldırılırken olan indirimleri kaçırmamaya çalışıyorum bir indirim sever olarak.Essence markasının farlarından daha önce de bahsetmiştim.05 numarasını ve 09 numarasını da severek kullandığım bu farlardan   buğün ESSENCE QUATTRO EYESHADOWS - 07 OVER THE TAUPE olanını  sizler için inceleyeceğim.
ESSENCE QUATTRO EYESHADOWS  by evintekkizimona
ESSENCE QUATTRO EYESHADOWS - 07 OVER THE TAUPE
Eskiden hem Gratis hem de Rossmann da satılan ESSENCE markası artık Gratis de satılmıyor maalsef. Bazı kozmetik magazaların da ve Rossmann 'larda satışı devam ediyor.Bu far paletini katıldığım BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR 1 YAŞINDA etkinliğinde Essence markası hediye etmişti.Bende o zamandan beri severek kullanıyorum. Bu far paleti  tam gece makyajına yakışacak renklerden oluşuyor ; özellikle de benim gibi gri  odaklı  smokey göz makyajından hoşlanıyorsanız bayılacaksınız.
  • Serinin diğer farlarında olduğu gibi bu palette birbirini tamamlayan 4 hafif ışılıtılı fardan oluşuyor.
  • Farların her birinin pigmantasyonu harika.
  • Far paleti hem gece - hemde günlük makyajda kullanılabilecek renklerden oluşması paletin kullanışlılığını arttırıyor.
  • Gratis mağazalarından çekilmesine rağmen ulaşılması kolay bir marka ve 11 tl ye  satılan bu palet oldukça ekonomik.
  • Ambalajı sade ve dayanıklı.
  • Farların elle uygulanması,fırçayla ,süngerle uygulanması arasında çok büyük bir uygulama farkı yok.
  • Farlar far bazı kullanmadan renklerini veriyor.
  • Farların kalıcılığı bazsız 6 saat ama saat ilerledikçe çizğilere dolma yapabiliyor.Ben  her makyajım da baz kullandığım için bunu sorun etmiyorum.
  • Farların tozutma sorunu orta hali. The balm farlardan biraz daha az tozutuyor.
ESSENCE QUATTRO EYESHADOWS by evintekkizimona
ESSENCE QUATTRO EYESHADOWS - 07 OVER THE TAUPE
Ben bu far paletini hem gece hem de günlük makyajım da kullanıyorum.
  1. En açık rengi göz kapagımın tamamına  yayıyorum.Sonrasında ez açık gri olan renkle gölgelendirme yapıp üst  göz kapağıma siyah kalem çekiyorum ve rimel sürüyorum.(gündüz makyajım)
  2. Gri olan rengi göz kapağımın tamamına sürüyorum sonra 3,en koyu renkle gölgelendirme yapıyorum.En koyu renkle de gözümün dış kısmına V çizip dağıtıyorum.En açık renkle de kaş altımı ve göz pınarımı aydınlatıyorum.
Kullanışlı olması,pigmantasyonu ve kalıcılığıyla gönlümü çalan ESSENCE QUATTRO EYESHADOWS - 07 OVER THE TAUPE ile ilgili yorumlarım bu kadardı.Sizin elinizde QUATTRO serisine ait bir far paleti var mı siz memnun musunuz yorumlarınız bekliyorum.

Hiç yorum yok: