3 Haziran 2016 Cuma

CATRİCE CAMOUFLAGE CREAM

İyi günler kızlar ;
CATRİCE CAMOUFLAGE CREAM
CATRİCE CAMOUFLAGE CREAM

 Son zamanlarda özellikle yoğun çalışmaya bağlı olarak hem göz altlarım da morluklar oluşmaya başladı  hem de  yüzümde sivilcelenme sorunu yaşamaya başladım maalesef , bu nedenle de çok cilt makyajı yapmasam da sicilce izlerimi kapatma ve morlukları gizleme çabası içine girdim.Bu nedenle de çok fazla kapatıcı adım ve denedim. Buğün de sizler için CATRİCE CAMOUFLAGE CREAM 'i yorumlayacağım.
CATRİCE CAMOUFLAGE CREAM
CATRİCE CAMOUFLAGE CREAM
Catrice markası sadece ROSSMANN mağazaların da satılan  bir Alman markası.Geldiğinde ülkemizde büyük merak uyandırdığını da söylemeliyim.Fiyat aralığı da Essence markasından biraz pahalı ama Loreal gibi markalardan daha ucuz olan bir marka.Genellikle indirime girmese de ilerleyen zamanlarda indirim yapılabilir gibi geliyor bana.

CATRİCE CAMOUFLAGE CREAM
CATRİCE CAMOUFLAGE CREAM
Catrice markasının bu camouflage serisi oldukça popüler bir seri.Daha çok likit kapatıcısı meşhur olan bu serinin yoğun yapılı bu kapatıcısını çok merak ederek aldım.Resim de görüldüğü gibi oldukça yogun yapılı yağlı bir krem kapatıcı.
CATRİCE CAMOUFLAGE CREAM
CATRİCE CAMOUFLAGE CREAM
Elimin üzerinde  pek belli olmasa da kısa sürede cildimde emiliyor ve bütünleşiyor.Göz altlarım da kullandığımda çizğilere dolduğu için sevmesem de sivilce izlerini ve lekeleri çok güzel kapattığını , kısa sürede ciltle bütünleştiğini söylemeliyim.
Benim günlük makyajım da çok severek kullandığım bu kapatıcıyı sarı alt tonlu cilde sahip olan arkadaşlara öneririm. Rossmann magazalarından 13-14 TL civarı bir fiyata alabilirsiniz.İçinizde bu ürünü kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba bu hangi rengi acaba?