30 Mayıs 2016 Pazartesi

CLAVİS TERRA COTTA BLUSH

CLAVİS TERRA COTTA BLUSH
CLAVİS TERRA COTTA BLUSH
 Terra cotta ürünleri sevenler el kaldırsın, ben bayılıyorum  özellikle allıklar da terra cotta olanlara bayılıyorum.Çok dogal duruyor ve parlaklık veriyorlar.Tek bir ürünle her şeyi elde ediyorsunuz yani. Bugün de size son zamanlarda hem göz makyajında hem de yüz makyajında kullandığım CLAVİS TERRA COTTA BLUSH  serisinden 02 numarayı yorumlayacağım.
CLAVİS TERRA COTTA BLUSH
CLAVİS TERRA COTTA BLUSH
Clavis markası ZÜMRÜT KOZMETİK bünyesinde bulunan bir marka ve ne yazık ki bir çok yerde yok.Genellikle küçük bujiteriler de satılıyor.Ben daha önce görmemiştim.Bunun dışında ürünün ambalajını da pek sevemedim söylemesi.Kapaklı bir ürün olsaydı aha çok severdim.Çantam da taşımak istemiyorum açıkçası açılır korkusuyla. Bunların dışında ürünün her şeyine bayıldım.
CLAVİS TERRA COTTA BLUSH
CLAVİS TERRA COTTA BLUSH
İçinde pembe- kahve rengi - şampanya renkli geçiçler var.Bu rengi sayesinde de bronzer - allık kullanılan yere tek başına sürüp tüm işlemi tamamlayabilirsiniz o nedenle bayılıyorum.Günlük makyajım da çok pratik buluyorum.
CLAVİS TERRA COTTA BLUSH
CLAVİS TERRA COTTA BLUSH
Rengi de bu şekilde, pembe-gül kurusu - turuncu arası olan bu rengi göz makyajım da  hem tek başına hem de geçiş rengi olarak çok şık kullanıyorum.Ayrıca yüzümdeki duruşunu da çok doğal buldum.Kalıcılığı base kullanmadığım da 4-5 saat base kullandığım zaman da 8-9 saat kalıyor.Ben kalıcılığını  çok sevdim.Tozutma sorunu neredeyse yok denilebilecek kadar az.Ben bu terra cota allığa  bayıldım.Eger bir yerde görürseniz bakın derim.Bence terra cota ürünleri seviyorsanız bunu da seveceksiniz.Benim CLAVİS TERRA COTTA BLUSH ile ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Sonra ki yazıma kendinize iti bakın.

Hiç yorum yok: