22 Nisan 2016 Cuma

TERMALİFE PELOİD YÜZ MASKESİ

Herkese merhaba
Umarım iyisinizdir kızlar; bahar geldi ve her yerde temizlik başladı.Kıyafetlerimizi,evimizi dip bucak temizlerken cildimize de derin bir temizlik yapma zamanı geldi.Ben de bugün size derin temizlik yapan bir maskeden bahsedeceğim :)
TERMALİFE PELOİD YÜZ MASKESİ
TERMALİFE PELOİD YÜZ MASKESİ
Daha önce de bahsetmiştim ; karmadan yağlıya dönük bir cildim var ve mevsim geçişlerinde alın ve çene bölgemde yağ bezeleri oluşuyor maalesef :(Ben de özellikle bahar aylarında yağ dengemi düzene soksun ve cildimi temizlesin diye killi,toprak dokulu maskelere ağırlık veriyorum.Bugün de size yaklaşık bir aydır her hafta yaptığım TERMALİFE PELOİD YÜZ MASKESİ 'nden bahsedeceğim.
TERMALİFE PELOİD YÜZ MASKESİ
TERMALİFE PELOİD YÜZ MASKESİ
Kutunun içinden tek tek paketlenmiş ürünler çıkıyor ki bu çıkan maskeler tek kullanımlık  bu sayede maskelere daha hijyenik oluyor .
Maske çamur gibi görünse de peloidlerden oluşuyor peki peloid nedir ne işe yarar ona bakalım ;
Peloidler,jeolojik veya jeobiyolojik olaylar sonucu oluşan organik veya inorganik maddelerdir.Peloidler;mineral sularla karıştırılıp çamur kıvamına getirilerek tıbbi tedavilerde kullanılırlar.
    Peloid maskesinin içinde 5 tane faydalı mineral bulunmaktadır.Bunlar;
  - Magnezyum:Cildin su tutma kapasitesini arttıran doğal bir nemlendiricidir.
  -Potasyum:cilt sıkılaştırıcı ve antibakteriyel özellik gösteren doğal bir nemlendiricidir.
  -Sodyum:Su tutma kapasitesiyle cildin elastikiyetini artırır.
  -Çinko:Protein ve kollajen sentezi için gereklidir,aynı zamanda antiinflamatuvar etkileri bulunur ve akne tedavisinde kullanılır.
   -Kalsiyum:Cilt temizleyicisi olarak etkisi vardır.
Peloidin faydaları ;
     * Peloid uygulaması aknelerimizi temizler ve siyah noktalarımızı temizler.
     *Hamilelikte oluşan ya da güneşten kaynaklanan lekeleri giderme özelliğine sahiptir.
     *Cilde peeling etkisi yaparak ölü deriyi temizler ve cildin pürüzsüzleşmesini sağlar.
     *Sedef hastalığı,egzama gibi hastalıklara yararı kanıtlanmıştır.
  *Antioksidan özelliğiyle kırışıklıklara mücadele eden,yaşlanmayı önleyici (anti-aging) etkiye sahiptir.
     *Ciltteki toksinlerin ve zararı maddelerin emilerek vücuttan dışarı atılmasını sağlayarak detoks yapar.
 * Sivilce ihtihaplarını giderir.
TERMALİFE PELOİD YÜZ MASKESİ
TERMALİFE PELOİD YÜZ MASKESİ
Daha önce de peoid maske kullanmıştım bu maskeyi de kardeşimle beraber kullandık ve sonuç olarak begendik. Tek kullanımlık ürünler  ama için de o kadar ürün var ki iki kişi ye yeterli geliyor biz kardeşimle birlikte her salı akşamı severek kullandık 15 dakika cildimizde beklettik.Suyla yıkandık tahriş etmedi,sivilceye ,hassasiyete neden olmadı. benim karma cildim de yağı dengeledi , güzelce temizledi :) kardeşimin yağlı cildinde yağı dengeledi, temizledi sivilcelerini azalttı ki erkeklerin cildi daha yaglı olur .(NOT:Dudaklar neden öyle bilmiyorum)
Benim bu maskeyle ilğili söyleyeceklerim bunlardı.Maske önerilerinizi bekliyorum :)

Hiç yorum yok: