25 Nisan 2016 Pazartesi

ESSENCE HAPPY GİRLS ARE PRETTY BLUSH YORUMLARIM

Herkese merhaba 
Umarım iyisinizdir ;bugün sizlere son zamanlar da severek kullandığım ESSENCE HAPPY GİRLS ARE  PRETTY  BLUSH dan bahsedeceğim. Essence ürünlerini ne kadar sevdiğimiz daha önce de söylemiştim ve bunu da yaptığım paylaşımlardan farketmişsinizdir.

ESSENCE HAPPY GİRLS ARE  PRETTY  BLUSH  YORUMLARIM
ESSENCE HAPPY GİRLS ARE  PRETTY  BLUSH  YORUMLARIM
Essence markası hem fiyatına göre başarılı ürünler çıkarmasıyla hemde dönem dönem yeni ürünler çıkarmasıyla benim gönlümü fethetmiş bir marka.Sıklıkla da ürünlerini alıp denerim.Bugün size bahsedeceğim allıksa son çıkardığı koleksiyona ait olan bir ürün ve resmen karaborsa ; bulması çok zor ve ben elimde olduğu için kendimi şanslı hissediyorum :)

ESSENCE HAPPY GİRLS ARE  PRETTY  BLUSH  YORUMLARIM
ESSENCE HAPPY GİRLS ARE  PRETTY  BLUSH  YORUMLARIM
Essence'nin çıkardığı HAPPY GİRLS ARE  PRETTY  serisi oldukça şirin ambalajlar sahip öyle ki bu alığı ambalajı için bile alıp koleksiyonuma ekleyebilirdim.Bu seride bir tane allık vardı ve  bu nedenle numarası olmayan bir allık.Allık 2 renkten oluşuyor ;İçindeki alp kısmı daha pembeyken dışındaki kısım daha açık uçuk bir pembe renk.
Görüldüğü üzere koyu pembe renk verme açısından zayıf açık tenliyseniz sorun yok ama buğday tenliyseniz renk alamazsınız ; açık kısımsa daha iyi renk  veriyor ve bu kısmı günlük makyajım da çok sık kullanıyorum. Pigmantasyonu  Essence markasının diğer allıklarına göre zayıf olsa da seri ürün olduğu ve tatlı görünümünden dolayı severek kullandığım bir allık. Eger bulursanız almanızı tavsiye ederim.11 tl fiyatı var ve Rossmann ve Gratis magazalarından bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok: