23 Nisan 2016 Cumartesi

BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR 1 YAŞINDA ETKİNLİK SPONSORLAR

Herkese merhaba
Bugün sizlere 26 Mart da katıldığım BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR 1 YAŞINDA etkinliğinde bizlerin yanında olan firmaları ve firmalar tarafından denememiz  için bizlere hediye edilen hediyelerden bahsedeceğim.Sizleri çok sıkmamak ve çok uzun bir yazı olmaması için hediyelerden kısaca bahsedeceğim.İlerleyen zamanlarda zaten ayrıntılı yorumlarıma blogum da yer vereceğim :)



SELİN KOLONYA

Selin kolonya tarafından hediye edilen bu kolonyalara bayıldım .Kolonya seven biri olarak bargemuntlu kolonya favorim oldu.
KNORR

Mutfağımın temel malzemesi hazır çorbaların en güzelini yapan Knorr da etkinlikte  bizlerleydi. Beşamel soslu makarnam ailemin favorisi benden söylemesi :)

ENAFARMA FİRMASI

Bir sağlık çalışanı olarak sağlıkla ilğili her türlü ürüne zaafım var ve ilğimi çeker daha önce de COLD-MİX adlı ürünlerini kullanmış ve memnun kalmıştım.Etkinlikte bize tüm ürünlerinden oluşan bir paket hediye ettiler  artık biz hastalıklardan  değil hastalıklar bizden korksun  diyorum.



KENTON 

Kenton yılların markası bizi etkinlikte de yalnız bırakmadı.Hazır tatlılarını çok pratik ve başarılı buluyorum. Kadayıfli muhallebi de oldukça lezzetliydi tavsiye ederim.



Etkinlikte koku toplarıyla bizlerin yanındaydı.4 farklı kokusu ve çok güzel desenli topu olan kokuları öneririm.Bendeki gül kokulu ve tüm dolabım buram buram gül kokuyor.


Periyodik günler için özel iç çamaşırı üreten bir marka varmış ve benim haberim yokmuş.Etkinlik sayesinde haberim olan bu markanın iç çamaşırları kumaş olarak daha farklı ve bazı bölümleri iki katlı olarak üretilmiş.


Daha önce saç bakım yagını ve saç bakım maskesini kullanmış ve memnun kalmıştım.Şimdi de saç kremini ve şampuanını deneyeceğim.Teşekkürler.


Geçen seneye damgasını uran şampuanımdı. Saç dökülme sorunumu   %95 azalttı.Tekrar dökülme sorunu yaşadığım zamana kadar elimin altında duracak.



Pepe ve Ayas dergileriyle etkinlikte bizlerleydiler. Dergi çoktan yeğenim tarafından kapıldı.


Etkinlikte Tutku ve Dantel , Peri Masalı kitaplarıyla bizlerleydi. Bir kitap sever olarak kitaplara bayıldım.


DERMOKİL

Maske demek kil demek kil demek DERMOKİL demek benim için daha önce de maskelerini kullanıp memnun kalmıştım.Şimdi ise seyahatim  için güzel bir sete kavuştum.



Tatile gitmek istiyorum :) etkinlikte tatilde kullanmak için bronzlaşmaya yardımcı olan ürünler gönderdiği için teşekkür ederim.Umarım en yakın zamanda kullanırım :)


365ist 

Etkinlikte MYNİTA bileklikleriyle bizlerleydi. Ben kendi bilekliğime bayıldım.Her zevke uygun bileklikler bulmak mümkün.


AMYWAY  KOZMETİK 
ARTİSTRY  markasıyla bizlerleydi. El kremi ve rujunu denedim ve rujunu yaz bitmeden bitireceğim kesin o kadar sevdim.İlerleyen günlerde ayrıntılı yorumlarımı paylaşacağım.


PORTAKAL.COM
Daha önce yazısını yayınlamıştım.Etkinlikte doğal portakallarından ve reçelleriyle bizleri yalnız bırakmadılar.

TAT MAKARNA
Her çeşit makarna itinaya yenir :) Etkinlikte makarnalarıyla Tat da bizlerleydi.



Aydın 'da bulunan fabrikasında üretilen kahve,okum ve kuru yemişleri Türkiye'nin her yerine ulaştırıyormuş.Kahve seven biri olarak kahvesinin tadına ve lokumuna bayıldım.



3 farklı bulgur ve bulgurun tarihini anlatan kitabıyla etkinlikte bizlerin yanındaydı.Bulgurun bu kadar eski bir tarihin olduğunu bilmiyordum.



Etkinlikte  farklı cilt bakım ürünleriyle bizlerin yanındaydı.Ben de gündüz bakım kremine sahip oldum.Elimde ki nemlendiricim bitince ilk bunu deneyeceğim.


ODAK PARFÜMERİ
Ziyba marka parfümleri üreten bir türk markası.Çeşit çeşit parfümleri var.Bende ki SÜSLÜ adı parfümü.Kalıcılığı çok başarılı.

  BARIŞ BAHÇECİ  VE EĞLENCE FABRİKASI

Etkinlik sırasında bizlere mini bir konser verdiler ve dijital müzik konusunda bilğiler verdiler.Ayrıca BARIŞ BAHÇESİ sola çalışmasını bizler için imzaladı ve hediye etti.


LAV 

Cam objeleri her zaman sevmişimdir.Lav tarafından etkinlikte hediye edilen kahvaltı seti annem için erken bir anneler günü hediyesi oldu.


RİTÜEL DE BEAUTE

Özel günler için ısıtıcı bantlarıyla etkinlikte bizi yanız bırakmadı.

UNELLER

Çay seven bir aile olarak çayın yanında bir şeyle atıştırmayı çok severiz. Etkinlikte hediye edile kurabiyeleri çok sevdik.Özelikle un kurabiyeleri oldukça lezzetliydi.



Beş yıl boyunca mutlu anlarımız hediye edelim diye bizlere mutluluk ajandasını hediye etti.İlk mutlu anım tabi ki etkinlik gününe ait.


ESSENCE KOZMETİK

Farklı ürünlerini severek kullandığım Essence etkinlikte bizlere 5 farklı makyaj malzemesi bulunan bir makyaj çantası hediye etti.


CECİLE KOZMETİK

Etkinlikte bizleri yalnız bırakmayan Cecile kozmetik ojeleri ve kalıcı rujuyla bizlerin yanındaydı.Rujun rengine bayıldım.


Etkinliğimizde bizi yalnız bırakmayan tüm firmalara teşekkür ederim.Çok güzel bir gündü.


Hiç yorum yok: