16 Şubat 2016 Salı

RİVAL DE LOOP YOUNG HOLO NAİLS 02 LOST İN SPACE OJE

Herkese merhaba ;
Nasılsınız kızlar ; ben çok iyiyim kışın en güzel zamanındayız karlar yağıyor ve kardan adam yapıyoruz yaşasın hem de tatil dönemi.Benim için tatil olmasının bir önemi yok ama evde  kardeşimle oturup film izleyebiliyoruz  ve kardan adamı tek başıma yapmak zorunda kalmıyorum :)
Bu güzel sohbetten sonra gelelim konumuza ( bana kalsa çok konuşur ve yazarım o ayrı mesele ) ;bugünkü konuğum ;RİVAL DE LOOP YOUNG  markasının HOLO NAİLS oje serisinden  02 LOST İN SPACE adlı ojesi olacak.
RİVAL DE LOOP YOUNG HOLO NAİLS 02 LOST İN SPACE OJE

Rival de loop markasının ojelerini daha önce denememiştim ve bu ojeyi kullanırken çok büyük bir beklentim yoktu.Ama kullandığım süre boyunca çok memnun kaldım ve performansı beni çok şaşırttı.


Markayı bilmeyenler için önce şunu söylemeliyim ki RİVAL DE LOOP YOUNG markası sadece ROSSMANN magazalarında satılan ve alman menşeli bir marka.Markanın kozmetik adın ürünü ve ve kullanıp da memnun kalmadığım ürünü yok diyebilelim.

RİVAL DE LOOP YOUNG HOLO NAİLS 02 LOST İN SPACE OJE

Genel özelliklerinden bahsettik gelelim şimdi de ayrıntılı yorumlarıma ;
+ Tek katta şişede ki rengi veriyor.
+ Satin mat yapısı var
+Sürerken kolay sürülüyor,çizgilenme vb sebep olmuyor.
+Fırça yapısı orta kalınlıkta bence buda harika
+Kalıcılığı 4-5 gün ve hiç soyulma ,dökülme yada çatlama sorunu olmuyor.
Tek sorunu rossmann harici bulmak imkansız ve rossmann her yerde yok.

Genel olarak çok sevdiğim ve RİVAL DE LOOP YOUNG ojelerine bakışımı değiştiren bu ojeyi çok sevdim.Serinin diğer renklerini de almak istiyorum.İçinizde bu seriden yada bu markadan bir oje dene 
yeniniz varsa yorumlarınız neler yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok: