10 Ocak 2016 Pazar

VİSSMATE İLE %100 HİJYEN

Herkese merhaba 
Hepinizi iyi günler ; nasılsınız umarım iyisinizdir.Ben biraz griple uğraşıyorum maalesef :( Umarım kısa sürede geçer ama hiç zannetmiyorum. Bildiğiniz gibi bir aydan uzun süredir yeni bir işe başladım ve çok yoğun tempoda çalışıyorum.İşin dışında da hem sınavlara hazırlanıyorum hemde ev işi yapıyorum , birde blog ve youtube var ki kendime hiç zaman ayıramıyorum. Kısıtlı zaman olunca da bazı şeyleri daha hızlı yapaya ve kendime daha fazla zaman ayırmaya çalışıyorum..Örneğin temizlik;kısa sürede bitireyim  ama hijyenden  de taviz vermeyeyim diye düşünüyorum.Bunun içinde etkili ve çok uğraştırmayan ürünleri tercih ediyorum ;bunun için de yaklaşık 3 haftadır VİSSMATE  TEMİZLİK MADDELERİ'ni kullanıyorum.

Ürünler yaklaşık 15 gün önce elime ulaştı ki gerçekten de ihtiyacım olduğu bir zamandı.Kutunun içinden 4 farklı kokuya sahip çamaşır suyunun yanında bir note defteri ve bir de note kağıdı vardı.Onlarda çok işime yaradı şimdiden söyleyeyim :)Her bir çamaşır suyunu hem yeni taşındığım evimi temizlerken hem de evde genel temizliğimi yaparken kullandım ve her biri yarıya geldi.Şimdi her birini tek tek inceleyelim :)
Ürünlere geçmeden önce şunu da söyleyeyim ; temizlik sırasında çamaşır suyu kullanan biriyim.Biz annelerimizden öyle gördük çamaşır suyu kullanmadan temizlik olmaz ; çamaşır sularının da kokusu malum keskin ve insanı rahatsız ediyor. VİSSMATE markası da %100 hijyen sağlarken çamaşır suyunun o kötü kokusunu yok ediyor.

İlk çamaşır suyu:ÇAM KOKULU olanı ; kendisi favorim olur.Çam kokusu yogun değil daha çok orman kokusu gibi hafif ; ama çamaşır suyunun verdiği o keskin koku kesinlikle yok.Bu çamaşır suyunu hem yerleri-camları  silerken hem de mutfakta kullandım.Temizlik kokusunda son derece başarılıydı.

İkinci çamaşır suyu ;ÇİÇEK KOKULU olanı.Seride koku olarak en az beğendiğim bu oldu.Kokusu çiçekten çok çimen yabanı ot kokusu gibiydi.Koku olarak pek sevmesem de çamaşır suyundan daha iyi koktuğunu söylemeliyim.Bunu daha çok balkonları temizlerken ve banyoyu temizlerken kullandım.Temizliği ve lekeleri çıkarması da son derece başarılıydı.

Serinin üçüncü kokusu da DENİZ KOKUSU ;serideki en sevdiğim kokulardan biri de bu muhteşem deniz kokusu o mis gibi su kokusu var.Çok da memnunum özellikle toz alırken suyun içine koyuyorum ve ortalık mis gibi kokuyor öneririm kızlar deneyin.

Serinin 4. ve son kokusu da LİMON KOKUSU;piyasa da ki limon kokularından pek farkını göremedim açıkçası.Evet temizlemesi son derece başarılı olsa da daha keskin bir limon kokusu beklerdim.Genelde mutfakta kullanıyorum ve bardaklarım ilk ğünkü gibi lekesiz oluyor.

Genel olarak VİSSMATE markanın ürünlerinden çok memnun kaldım.Temizlikte çamaşır suyu kullanan biriyseniz ve kokuya hassasiyetiniz varsa bu çamaşır sularına bir şans vermenizi öneririm.Umarım kısa sürede her yerde bulursunuz.

Hiç yorum yok: