13 Ocak 2016 Çarşamba

ISANA SOFT ROSE DUDAK BALMI

ISANA SOFT ROSE DUDAK BALMI
Herkese Merhaba
Yumuşacık ,sıcacık bir günde sizlerleyim. Umarım iyisinizdir.Tatil günümün  tadını çıkarıyorum ve  sizlere sürekli elimin altında bulunan lip balmımı anlatmak istiyorum.Yaz kış lip balm kullanan biriyim ve kelimenin tam anlamıyla da  tam  bir lip balm canavarıyım. Çeşitli markaların lip balmlarını kullandım  ve ISANA markasının da ilk kez bir lip balmını denedim ve kullandığım ISANA SOFT ROSE DUDAK BALM 'dan çok memnun kaldım.

ISANA SOFT ROSE DUDAK BALMI

Rengi ne kadar pembe olsa da aslıda renksiz bir lip balm.O nedenle de rujların altına rahatlıkla kullanılabiliyor.Yapısı çok yumuşak ve sürümü çok kolay.Nemlendirmesini çok seviyorum.Kısa sürede emiliyor ve ruj altında kullanıldığında ağırlık yapmıyor .Yumuşacık bir yapısı var ve yağlı bir his bırakmıyor.Kokusu da yok gibi hafif bir gül kokusu.Çok ağır yada baskın bir kokusu yok.

ISANA SOFT ROSE DUDAK BALMI
Gördüğünüz gibi içinde ;renklendirici,katkı maddesi,mineral ve slikon yag içermiyor.Yaban gülü yağı ve koruyucu Candelilla wax maddesi içeriyor ve bu sayede dudaklarını nemlendirip parlaklık veriyor.Kulanım ömrü  12 ay olan bu lip balmı kısa sürede bitireceğimden eminim.Çok memnunum ve başka çeşitlerini de alabilirim. Isana markası ve bu lip balmla ilğili tek sıkıntı sadece Rossmann'lar da satılıyor olması ve Rossmann mağazaların her yerde olmaması :)

Benim çok sevdiğim bu lip balmı şiddetle öneriyorum.Normal fiyatı  5 TL olan bu dudak balmı sık sık indirimlerde 3 TL ye satılıyor.Ben  bir sonra ki lip balm  alışım da incili olanını almayı planlıyorum.İçinizde ISANA SOFT ROSE DUDAK BALMI'nı yada başka ISANA lip balm kullanan var mı yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok: