20 Ocak 2016 Çarşamba

HİÇ DEO CREAM DENEDİNİZ Mİ? ISANA DEO CREAM DENEYİMİM

Herkese merhaba
İyi günler; daha önce ki yazılarımdan birinde  bahsetmiştim kokuya karşı aşırı olmasa da bir hassasiyetim var ve ter kokusunu sevmiyorum - tahammül edemiyorum .Başkasının kokusu beni ne kadar rahatsız ediyorsa bende başkasını kokumla rahatsız etmemeliyim diye düşünüyorum ve koku önleyici deodorant,roll on,deo stick gibi ürünleri düzenli kullanıyorum. Bence kişisel hijyene verile önem gelişmişlik ve eğitimle dogru orantılı olmalı ama  maalesef değil :(
HİÇ DEO CREAM DENEDİNİZ Mİ?  ISANA DEO CREAM DENEYİMİM

Genelde deodorant ve deostick kullanan biriyimdir.Daha önce kullandığım ve biten ISANA markasının deo stick ürününü almaya gittiğimde ISANA HASSAS CİLTLER İÇİN DEO CREAM  ile karşılaştım ve çok şaşırdım.İlk kez deodorant krem gördüm ve denemek için; aldım.Aldığımdan beri de çok severek kullanıyorum ve çok da memnunum.

HİÇ DEO CREAM DENEDİNİZ Mİ?  ISANA DEO CREAM DENEYİMİM

24 saat korumayı ve ter kokusunu önlemeyi vaat eden bir ürün.Kullandığım süre boyunca ter kokusu hissetmedim.Koruması 18 saat diyebilirim.Daha fazlasını denemedim.Alkol içermiyor ve içinde gliserin bulunuyor bu sayede epilasyon sonrası da rahatlıkla kullanılabiliyor.

HİÇ DEO CREAM DENEDİNİZ Mİ?  ISANA DEO CREAM DENEYİMİM

Kullanımı çok kolay roll on kullandığımız gibi kullanıyoruz ve ucuyla dağıtıyorum.Krem kısa sürede emiliyor.Elimizi sürmüyoruz kesinlik. (en azından ben sürmüyorum) Nemlilik yada ıslaklık hissi vermiyor.Siyah kıyafetlerde beyaz leke bırakmıyor beyazlarda ise sarı leke oluşturmuyor.Çok temiz bir kokusu var.Çok severek kullanıyorum.Ürünün tek dezavantajı alüminyum içermesi.Çok sevdiğim bir ürün olsa da bundan böyle alüminyum içeren ürünler almayacağım için bunu da  almayı düşünmüyorum.
HİÇ DEO CREAM DENEDİNİZ Mİ?  ISANA DEO CREAM DENEYİMİM

Genel olarak çok sevdiğim ISANA HASSAS CİLTLER İÇİN DEO CREAM  ile ilğili yorumlarım bunlardı.İçinizde bu deodorant kremi yada başka ISANA kişisel bakım ürününü kullananlarınız var mı ? Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok: