26 Ocak 2016 Salı

HAFTA SONU ALIŞVERİŞİM ( KİTAP,KOZMETİK , BAKIM ÜRÜNÜ )

Herkese merhaba kızlar ;
Nasılsınız umarım iyisinizdir.Bulunduğunuz yerde havalar nasıl burada resmen fırtına kopuyor ; hem  kar hem tipi berbat yani  berbat bir hava var maalesef :( Bu fırtınalı havada blogum da size geçen hafta sonunda yaptığım alışverişimden bahsetmek istiyorum.

2016 yılında aldığım kararlardan biri de yıl boyunca toplam 56 kitap okumak o nedenle de kitap alışverişi yapmak gerekiyordu.Bende tatil günümü fırsat bildim ve 5 tane kitap aldım.

  • Büyük Kötü Kurt
  • Senden Çok Uzak
  • Dünya Ve Ben
  • Sözde Nişanlı
  • Aman Dikkat O kalp Benim
Onun dışında da Watsondan küçük bir alışveriş yaptım ;
  • Watsons diş macunu 2 tane ( tanesi 1,5 tl )
  • Beauty Formulans Kayısılı Peeling( 6 tl )
  • Rimmel london sugar effect oje (1 t)
  • Watsons ballı saç maskesi (7 tl )
Kitapları okudukça ve ürünleri kullandıkça yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.

Hiç yorum yok: