12 Ocak 2016 Salı

ESSENCE LASH PRİNCESS MASKARA

ESSENCE LASH PRİNCESS MASKARA

 Herkese merhaba
Kızlar nasılsınız ? Umarım iyisinizdir. Buğün size çok geç kalmış bir yazıyla karşınızdayım.4 aydır kullandığım ve artık son demlerini kullandığım ESSENCE LASH PRİNCESS MASKARA' mı bugün sizler için yorumlayacağım.Kendisiyle resmen aşk yaşadığım bu maskarayı çok sevdim bitmesin diye resmen dua ettim ama maalesef bitmek üzere ve yeniden alma gibi bir şansım yok maalesef artık üretilmiyormuş :(

ESSENCE LASH PRİNCESS MASKARA

Daha önce Essence markasının  GET BİG LASHES WATERPROFF MASKARA 'sını kulanmış ve memnun kalmıştım.Genel olarak ESSENCE markasının kullandığım tüm ürünlerinden memnun kaldım ve bu üründen de oldukça memnun kaldım.Bu maskarayı Gratis ve Rossmann'lar da bulursanız kaçırmayın derim ve fiyatı da 11 TL civarıydı.

ESSENCE LASH PRİNCESS MASKARA
Fırçasını ne kadar çekemesem de kobra dediğimiz bir fırça yapısına sahip.Kirpikleri tek tek ayırıyor ve uzatıyor.Ben kullandığım süre boyunca  kirpiklerinde yapışıklık gibi bir durum yaşamadım.Oldukça da güzel hacim verdi.Kirpiklerimi tek tek kavramasını çok sevdim.
Waterproff olmasa da tüm gün dayanıyor ve akma gibi bir sorun yaşatmıyor.Kullandığım süre boyunca kirpiklerimde bir dökülme sorunu da yaşamadım.

Benim genel olarak çok sevdiğim ESSENCE LASH PRİNCESS MASKARA 'yı hepinize öneririm.İçinizde kullananlarınız varsa yorumlarınız bekliyorum.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: