27 Aralık 2015 Pazar

SORTİ KİMYA İLE TEMİZLİK ZAMANI

Herkese merhaba
İyi pazarlar ;umarım güzel bir pazar günü geçiriyorsunuzdur.Yeni işe başladığım  için son 2 haftadır sürekli çalışıyordum ve  hiç boş vaktim olmuyordu o nedenle de sizi biraz ihmal ettim farkındayım ,bunu telafi etmek için de hafta sonunda sizlere yeni videolar çektim ve yedek yazılar hazırladım :) Yeni video youtube kanalıma yüklendi bile hepinizi beklerim.Pazar günü çalışan insanlar için hem dinlenme hem de temizlik günüdür.Benim için de öyle oldu.Hazır yılbaşı yaklaşıyorken de dip bucak evimi temizledim.Bunu yaparken de hem konsantre hem de başarılı ürünler kullandım. Buğün size son 1 aydır  kullandığım SORTİ KİMYA TEMİZLİK ÜRÜNLERİ'nden  bahsedeceğim :)

SORTİ KİMYA KONSANTRE ÇAMAŞIR DETERJANI

İlk olarak çamaşırlardan bahsedelim ;Hafta sonu çamaşır günüdür bizim için hafta içi biriken çamaşırlar renklerine ayrılır ve yıkanır pazar akşamı da ütüsü yapılır.

SORTİ KİMYA KONSANTRE ÇAMAŞIR DETERJANI ile hem siyahları,hem renklileri hem de beyaz çamaşırlarımı  yıkamak için kullandım.Renkli çamaşırlarda ve siyahlarda çok başarılı buldum.Bir kapak deterjan bir makine dolusu çamaşırları yıkadı ve tertemiz yaptı.Leke bırakmadı renklerini soldurmadı.SORTİ KİMYA LEKE ÇIKARICI ürünü  SORTİ KİMYA ÇAMAŞIR DETERJANI ile birlikte beyaz çamaşırlarımı yıkarken kullandım.Bu hafta sonu perdelerimi ve çarşaflarımı da yıkadım ve hepsi bembeyaz oldu.Genelde leke çıkarıcılar çamaşır suyu katkılı oluyor ve çamaşırları yıpratırken bunda öyle bir durum olmadı.Her zaman olmasa da arada SORTİ KİMYA ÇAMAŞIR YUMUŞATICISI 'nı kullandım.Yumuşacık ve mis gibi kokan çamaşırlarım oldu.Şunu söylemeliyim ki bunu kullanmadan da çamaşırlarım yumuşacık oluyordu deterjanlar sayesinde.

SORTİ KİMYA BULAŞIK  DETERJANI

SORTİ KİMYA  sadece çamaşırlar için deterjan hazırlamamış aynı  zamanda bulaşıklarımızı da düşünmüş ve hem elde hemde makinede yıkamak için ayrı ayrı deterjan üretmiş.İki deterjanda konsantre ve az bir miktarı yeterli geliyor.
Normalde bulaşık makinesini her akşam yatarken açan biriyim ve bazı teflon ürünleri ve tahta malzemeleri elimde yıkarım.Daha önce makinede kullandığım deterjanın deterjan ve kir  lekesi bıraktığından ve bardaklarımı çizdiğinden bahsetmiştim.Sıvı deterjanlar ; eşyaları çizmezler ancak güzel de temizlemezler diye düşünürdüm.Ancak 1 aydır kullandığım bu SORTİ KİMYA BULAŞIK MAKİNESİ DETERJANI hem tüm bulaşıklarımı leke bırakmadan temizledi hemde deterjan kalıntısı bırakmadı ayrıca bardaklarımın daha parlak olduğunu söyleyebilirim :)  SORTİ KİMYA BULAŞIK DETERJANI ile de teflon kaplarımı ve tahta eşyalarımı yıkarken kullanıyorum.Tek damlası yeteri geliyor resmen ortalık köpük oluyor.Daha önce başka deterjanları da kullanmıştım ama bunun kadar bereketlisini görmedim.Ayrıca ellerimi kurutmuyor ve tahriş de etmiyor çok da güzel kokuyor.


Genel olarak ev temizliğinde SORTİ KİMYA KONSANTRE GENEL TEMİZLİK MADDESİ 'ni kullandım.Bir kova  suyun içine 1 kapak deterjan koydum ve vilada ile evi temizledim.Toz aldığım suyun içine de koydum ve tozu da çok güzel aldı.Her yer tertemiz oldu ve mis gibi koktu.Banyo ve WC temizliğinde SORTİ KİMYA KONSANTRE ASİDİK BANYO VE TUVALET TEMİZLEYİCİSİ 'ni kullandım.

SORTİ KİMYA KONSANTRE ASİDİK BANYO VE TUVALET TEMİZLEYİCİSİ

 SORTİ KİMYA KONSANTRE ASİDİK BANYO VE TUVALET TEMİZLEYİCİSİ 'ni kendi kabına koyarak kullandım.750 ML olan bu spreyli şişeye bir kapak  temizleyici koydum ve üzerine su doldurdum.Bununla hem lavaboları hem duşa kabını hem de Fayansları temizledim.Tertemiz oldular ve parladılar.Deterjanın normal boyu 1500 ml ve bir kapakla bir şişe hazırlıyorsunuz siz düşünün  ne kadar bereketli.

 SORTİ KİMYA temizlik ürünlerini çok severek kullanıyorum.Hem gerek temizlik hem de bereketli ürünler olsun uzun süre kullanayım diyorsanız bunlara bakabilirsiniz.Benim çok sevdiğim ve memnun kaldığım deterjanları hepinize öneririm. Kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok: