2 Aralık 2015 Çarşamba

GRATİS 300. MAĞAZA İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM

Herkese merhaba
Geçen hafta tüm mağazalar da kaçırılmayacak indirimler vardı.Bunların başında da Gratis geliyordu elbette.300,mağazasını açan Gratis bu başarısını tüm ürünlerde %40 + %10 indirimle kutladı.Mağazada ki her şey bu indirime dahil olunca izdiham kaçınılmaz  oldu :)
GRATİS haul

Geçen sene ki 200. mağaza şerefine olan indirimi ders aldım ve bu sefer  indirimin  ilk günü sabahtan saat 9,30 da gittim mağazaya.Ona rağmen ESSENCE,WET N WİLD stantları boştu.Mağaza yeni açılmıştı ve içeride benden başka 4 kişi vardı.Onlarda almamışlardı.Yani anlayacağınız ;çok sık indirime girmeyen ürünler  ya stantlara dizilmedi yada toplatıldı.Kendimi bildiğim için almak istediğin ürünleri akşamdan belirledim ve az bir parayla yola çıktım.Kendimi kaptırıp yedeklerimi çoğaltırım diye düşündüm ve kredi kartını da almadım.İyi ki almamışım :)

GRATİS haul

Aldıklarım bu kadardı.Az ve temiz bir alışveriş oldu benim için ; cilt bakımı yada saç bakımı ürününe ihtiyacım yoktu o nedenle onlara bakmadım bile :)
 FOR LİFE PARFÜM :İlk defa gördüğüm bir parfümdü  ve indirimde 6 liraya denk geliyordu.Günlük kullanıma yakıştırdığım ve kokusunu sevdiğim bir parfüm oldu. WET N WİLD COMFORT ZONE :Bulduğuma sevindiğim göz bebeğim.12,5 TL ye geldi ve iyi ki almışım.WET N WİLD EYELİNER:Stant da siyah eyeliner yoktu.Ben de denemek için bu koyu kahve olanını aldım.Ucu çok ince ve sapı kısa olsa da hızlı kurumasını sevdim.6 TL fiyatı vardı. NK KALSİYUM GEL.Çok sık indirime girmediği için aldım.Henüz kullanmadım ama çok övüldüğünü duydum.2,35 TL fiyatı vardı. ESSENCE LİPLİNER PEN 13 VE 14 NUMARA.Stant da  başka dudak kalemi olsaydı onları da alacaktım ama yoktu.Transparan olanı çok merak ettiğim için aldım.Tanesi 2,05 TL idi.MAYBELİNE 14 SAAT KALICI RUJ:260 numaralı bu ruju arkadaşım hediye etti.Kalıcılığını ve kokusunu çok sevdim.Fiyatını bilmiyorum.ETİ TUTKU VE KOMBO BİSKUVİ:İndirime her şey dahil olunca almak istedim tanesi 0,55 TL ye geldi.Bu aralar diyette girmeyi düşünüyorum ama girmeden iyice gözüm doysun diyorum :)

Benim az zararla atlattığım alışverişim bu kadardı.Siz bu GRATİS 300.  MAĞAZA  indiriminden neler aldınız yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok: