7 Aralık 2015 Pazartesi

FA PİNK PASSİON FLORAL SCENT ROLL ON YORUMLARIM

FA PİNK PASSİON FLORAL SCENT ROLL
Herkese merhaba
Havaların soğumasıyla çoğu insanın roll on;deodorant kullanımı rafa kalktı sanırım.Yaz kış bu tarz koku önleyici ürün kullanan biri olarak ; ne olur kullanın  başkalarını rahatsız etmeyin diyorum ve başka da bir şey demiyorum.Çok terlemeyen biriyim ;genel de yüzümden terlerim ,koku olarak da baskın bir kokum yok bu güne kadar kokuyorsun diyen yada yüzünü buruşturup kaçan da olmadı.Buna rağmen yaz kış;roll on,deodorant veya deo stick kullanırım.Kullanmanın hem kendimize hem de başkalarına saygıdan dolayı olduğunu söylemeliyim.Siz sormadan ben söyleyeyim bu çekilde girişimin sebebi yaşadığım daha dogrusu mahrus  bırakıldığım ter okusu.O okumaz ama ben yinede buğün son zamanlarda severek kullandığım roll onumu sizlere anlatmak istedim.

FA PİNK PASSİON FLORAL SCENT ROLL ON
Fa 'nın bu ürününü bayram indiriminde Migros marketlerinden almıştım.2,40 fiyatı vardı.Daha önce Fa markasının deodorantlarını kullanıp memnun kalınca bu ürününe de bir şans verişim.Aldığımdan beri kullanıyorum ve çok da memnunum.
FA PİNK PASSİON FLORAL SCENT ROLL ON
Beyaz leke bırakmadığını ve 48 saat koruduğunu söylüyor.Leke bırakmadığı dogru ama 48 koruma gibi bir durumu yok.Gün içinde 1 kez tazeliyorum.Çok hoş çiçeksi-tatlı bir kokusu var.Bu ürünü kullandığım sonraki 1-1,5 saat sonrasında o çiçeksi koku baskın bir şekilde  devam ediyor.Sonrasında da azalıyor ama ter kokusu hissedilmiyor hiç bir şekilde.
FA PİNK PASSİON FLORAL SCENT ROLL ON

Pudrasız bir ürün;leke ve iz bırakmıyor özellikle kışın gelmesiyle koyu renkleri tercih eder olduk.Leke bırakmadığı için gün boyu rahat bir  şekilde kullanıyorum.Sürdüğümüzde o ıslak his kısa sürede ortadan kalkıyor ve sizi rahatsız etmiyor.
Kokulu ve iz bırakmayan bir rol on arıyorsanız bakmanızı öneririm.Ben kullandığım süre boyunca bir sorunla karşılaşmadım ve hala kullanmaya devam ediyorum.Benim bu ürünle ilğili söyleyeceklerim bu kadardı ,sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok: