22 Kasım 2015 Pazar

NİVEA CANLANDIRICI YÜZ YIKAMA KÖPÜĞÜ

nivea skin care

Herkese merhaba
Cilt bakımı günlük hayatımızın vazgeçilmezlerinden biri.Bu nedenle de her geçen gün yeni bir ürün çıkıyor.Benim de size  bahsedeceğim ürün ise özellikle yapı olarak uzak doğuluların tercih ettiği ama bizlerinde çok severek kullandığı bir temizleme ürünü formu.Köpük temizleyiciler hayatımıza önce el sabunları saha sonra da  yüz yıkama köpüğü olarak girdi ve çok da rahmet gördüğü.Benim bu formda kullandığım ilk temizleyici de Nivea'nın bu  yağlı ve karma  ciltler için olan canlandırıcı bakım yüz yıkama köpüğü.

nivea skin care

Özellikle sabahları kullanımını oldukça pratik buldum ve çok sevdim.Cildimi güzelce temizliyor, yagı arındırıyor ama bunu yaparken de yumuşatıyor.Bu üründen sonra yüzümde herhangi bir gerginlik hissetmedim ve nemlendirici kullanma ihtiyacı hissi duymadım.
nivea cilt bakım

 Normal yapısı su şeklinde. Tıraş köpüğü gibi bir agzı var ve buradan basınca köpük çıkıyor.Ben genelde 2 pompa kullanıyorum.Pompası çok yumuşak ve hemen ürünü elinize veriyor.
nivea cilt bakımı

Yarım pompa bu şekilde,kremsi bir yapısı var.Cildime verdiği hissi çok sevdim.Kullandığım süre boyunca cildimde herhangi bir iritasyona rastlamadım.Sivilce vb oluşum yapmadı.Kokusu klasik Nivea kokusuyla karışık bir su kokusu.Normal fiyatı 10-15 TL olan bu ürünü sıklıkla indirimlerde bulabilirsiniz. Kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok: