26 Kasım 2015 Perşembe

NİVEA BB KREM DENEYİMİM

nivea bb cream
Herkese merhaba;
BB kremler yazın favori ürünleri olmasına rağmen benim için yaz kış ayrımı olmayan  makyaj malzemelerinden biridir.Özellikle günlük makyajım da hem daha hafif yapılı olduğu için hem de güneş kremi kullanmaya üşendiğim için spf içeren  bb kremleri  kullanmayı daha çok tercih ediyorum.Buğün de size son zamanlarda kullandığım Nivea'nin bb kremini yorumlayacağım.


niveam bb cram
Bu bb kremi çok sevdiğim bir arkadaşım bb krem kullanmayı sevdiğimi bildiği için alıp bana hediye etti.Daha önce pembe alt tonlu olduğunu bildiğim için bende çekilişlerim de bu bb kremden vermiştim :) Bu sefer bana hediye gelince kullanmalıyım diye düşündüm(kaderci mantık ) ve 1 aydır kullanıyorum ama  ne yazık ki pek sevemedim :(
NİVEA BB cream
Arkası almanca yazılı ama türkiye de de satılan bir bb krem hatta şimdilerde karma ciltler için olanı da çıkmış.Bende ki normal ciltler için olanı ama bence kuru ciltlerin daha çok seveceği bir bb krem.Çok güzel nemlendiriyor ancak yağlı - karma cildiniz varsa verdiği nemlilik hissi aşırı gelebilir.
Yağlı cildimde sivilce vb yapmadı ama kullanırken çok da sevemedim :)
NİVEA BB cream
Ürünün en önemli dez avanyajı pembe alt tonlu olması ben sarı alt tonluyum ve bunu kullandığım vakit boynuma da bb krem uygulamam gerekiyor.Bu da çok zaman alıyor ; diğer bir sorunu da 2 renginin olması.Hell ve medium. Hell  en açık rengi ama bence ortadan bile koyu bir renk.Benim yüzüm elimden 1 ton daha açıktır elim için bile bir ton koyu yüzümde nasıl siz düşünün :(
NİVEA BB cream
Resimde pek anlaşılmıyor ama bariz bir pembe ve bu pembelik zamanla daha net hale geliyor.Zamanla ciltle bütünleşiyor ve cildinizde pembeleşiyor.Yanaklarım da pembe renkler var er yer bir de pembe alt tonlu bir cilt ürünü kullanınca sonuç güzel olmuyor.

Kısaca sevmediğim bir ürün oldu.Bitirmeye çalışıyorum.Yazın kullanıp bitireceğim ve tekrar almayacağım bir ürün.50 ML boyutu var ve piyasa da 12-16 TL fiyatına satılıyor.
Kuru ,pembe alt tonlu cildiniz varsa deneyebilirsiniz ancak benim için başarısız bir ürün :)

Hiç yorum yok: