8 Kasım 2015 Pazar

KONUK YAZAR KÖŞESİ 8:@HANIMKOKOSLAR'IN ÇANTASINDA NE VAR ?

Herkese merhaba;
İyi pazarlar umarım güzel bir hata geçirmişsinizdir ;benim için bu hata oldukça zordu.Kardeşim askere gitti ve evde hem gurur hemde üzüntü aynı anda yaşandı.Bu kadar hızlı  büyüdüğümüzü fark etmemişim sanırım ; kardeşim 12 ay askerlik yapacak ,Allah tüm asker yolu bekleyenlere sabır versin.Hiç birinin burunu bile kanamasın ...
Bu hata konuk yazar köşemin konuğu ; bir instablogger olan Nur ,kendisiyle   konuşma fırsatı buldum (telefonla :( keşke yüz yüze de görüşebilsek )ve  çok sevdim.Çok sıcak ve dogal bir arkadaşımız.Bizler için çantasının içini açtı ve eşyalarını gösterdi ;Lafı uzatmadan ona bırakıyorum iyi okumalar ;


Herkese merhaba ;
Ben Nur,öncelikle minicik kendimden bahsetmek istiyorum.Tam ismim;Nursel 19 yaşındayım.30 ekim doğumluyum ve akrep burçluyum.  Bursa İznik'te yaşıyorum.Yaklaşık 1 senedir instablogger olarak kendimce uğraşıyorum.Tek hesabım ;@hanımkokoslar.Çok sevdiğim ve gerçekten de kanımın ısındığı @evintekkizimona'nın bu haftaki konuğu benim ve sizlerle  "ÇANTAM DA NE VAR " yazısıyla karşınızdayım.
Çantam Silver Polo'dan ;annemin hediyesi.

Çantam 3 bölmeden oluşuyor ;Bunun dışında ortadaki kısımda biri fermuarlı biri fermuarsız 2 detay daha var.1 bölmede benim için hayatı önem taşıyan ve çantadan çantaya aktarılan ürünler var ;
  • Watsons mendil
  • Beauty Formulans göz makyajı temizleme mendilleri:Bu mendilleri çok seviyorum ve tüm makyajımı bunlarla çıkarıyorum.3 paketim ve çok  memnunum.
  • Madam Coco amberli el kremi
  • Madam Coco vücut spreyi.Normalde o gün sıktığım parfümü taşırım ama son zamanlarda bunu çok sık kullandığım için yanımda bu var o nedenle.
  • Mini sprey şişesi:İçinde kendi karışımım var ;Sectorun saç açıcı sıvı saç kremi ile  Elidor doganın enerjisini karıştırarak koydum ve saçlarıma anlık canlılık vermek için mükemmel bir ürün oldu.
  • Diğeri de yine benim karışımım :Dove kırık uçlara karşı serum,elidor durulanmayan mükemmel düz saç kremi,gliss parlaklık maskesi karışımı var.
  • Bunlar dışında bir de tarağım var ama o şimdilerde kayıp maalesef :((


2. bölme de ise ıvır zıvırlarım var ;Telefon ,şarj aleti,kulaklık,mit toka,lastik toka,varsa bir miktar para :)Cüzdan kullanmayı pek sevmem maalesef .

3.bölmede ise makyaj malzemelerim var. Fırçalarımı  ayrı bir yerde taşıyorum kirlenmesin ve yıpranmasınlar diye ;

Makyaj çantam da ;
  • Beauty blender kutusu içinde Avon'un makyaj süngeri :)
  • Rimmel Londan Match Perfection kapatıcı
  • Flormar makyaj bazı
  • Flormar aydınlatıcı
  • Oriflame stick kapatıcı
  • colleen kaş jeli
  • Mac eyeliner
  • Farması perfect volumizing maskara
  • Rival de loop what a volum maskara
  • Maybeline master smokey göz kalemi
  • Maybeline eyestudio 621 sporking gold
  • Maybeline color show 34 lustrous beige
  • Golden rose kalem ruju 04
  • Maybeline color sensational ruj 185 plushest pink
  • Maybeline ruj 210 Thats Movie
  • Yves rocher tırnak bakım yağı
  • Cidimde oluşan rahatsızlık nedeniyle bu aralar fondoten yada bb krem kullanmıyorum.


Minik çantam da ise sadece fırçalarım var ;
  • Sigma 345
  • iki ader Mac(replika) fırça
  • Bir adet real tecniques fırça ama adını hatırlayamadım .....
Benim çantamın içindekiler bunlardı.Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Hepinizi seviyorum.

Konuğum olduğu için Nur'a çok teşekkür ederim.Sizde konuğum olmak için yorum bırakmayı yada instagramdan mesaj atmayı unutmayın. Hoşçakalın.

Hiç yorum yok: