20 Kasım 2015 Cuma

HOBBY BÖĞÜRTLEN ÇİÇEKLİ VÜCUT ŞAMPUANI

hobby body washer

Herkese merhaba
Duş ürünleri sevdiğimi daha önce de söylemişimdir.Tam bir su ördeğiyim. Suda vakit geçirmeyi,banyo yapmayı çok severim.Duş jelleri,vücut kremleri,body butter,vücut şampuanları benim için olmazsa olmazdır.Kullanmadığım zaman temizlenmiş hissetmem kendimi. Buğün de sizlere son zamanlarda severek kullandığım ve her sohbetim sırasında bahsettiğim HOBBY BÖĞÜRTLEN ÇİÇEKLİ VÜCUT ŞAMPUANI 'ndan  bahsedeceğim.Ben bu çeşidini bulamıyorum ama bulursanız kapın ve deneyin diyorum :)

hobby body washer

Daha önce Hobby markasının 2 farklı vücut şampuanını da kullanmıştım.Şimdilerde seriyi yenilediler ve yeni çeşitleri çıktı diye biliyorum.Vücut şampuanları duş jelleri gibi değil daha kremsi yapıdalar.Bu üründe çok kremsi,az bir miktarı bile çok fazla köpürüyor.Muhteşem bir kokusu var.Böğürtlenli turtaya benzetiyorum ve o koku banyoya yayılıyor.Bir kez kullanmanız yeterli geliyor ,hemen lif de kaybolmuyor .

hobby body washer

 Özellikle bacakları çok kuru olan biriyim.Duş ürünlerinde aradığım temel  özellikler;köpüğünün hemen dağılmaması,cildimi kurutmaması ve kokusu.Bu ürün üç istediğimi de yerine getiriyor. Özellikle cildimi nemlendirmiyor ama kurutmuyor da.Temizlemesini çok sevdim.Kısa sürede durulanıyor cildimden ve temiz bir his veriyor.

hobby body washer

İçeriği de bu çekilde.Ben içerikten anlamıyorum o nedenle bir yorum yapmayacağım.12 ay kullanım ömrü var ve 500 TL boyutu var.Fiyatı yer yer değişse de genelde 3-10 TL arsında.Ben bu ürünü yerel bir marketten 3,5 liraya almıştım.Marketlerde,kozmetik satan yerlerde,watsons,gratis ve rossmann da da var.Bu çeşidini bulamazsanız başka bir çeşidini deneyin çoğu ürününün kokusu muhteşem.Benim şimdilik HOBBY BÖĞÜRTLEN ÇİÇEKLİ VÜCUT ŞAMPUANI ile ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın hoşçakalın.

Hiç yorum yok: