17 Kasım 2015 Salı

FLORMAR DELUXE POWDER 02 VANİLLA & BEİGE

FLORMAR POWDER
Herkese merhaba ;
Flormar'ın sezon sonunda yaptığı büyük indirimi duymayanınız kalmamıştır sanırım.Elimdeki eski sezon ürünleri bitirmek için %50 ile %70 'a varan  kocaman bir indirim yaptı.Ben de bu indirimden payıma düşenleri aldım tabi ki.Çoğu ürünü 5 TL gibi bir fiyattan satıldı ki 1 milyoncu dediğimiz yerlerde bile adı sanı olmayan ürünler 5 - 10 TL arası fiyatlara satılıyor.Benim size buğün bahsedeceğim ürün ise bu indirimden aldığım ama daha eski bir seriye ait olan FLORMAR DELUXE POWDER 02 VANİLLA & BEİGE  .Buna bayıldım ;pudra kullanmayı sevmeyen beni bile kendine aşık etti ,bunun nedeni başka şekillerde de  kullanmam  olabilir tabi :):):)
FLORMAR DELUXE POWDER


Ürün kutusundan çıkarıldığında kadife bir kese içinde duruyor.İlk çıktığında bu keseler daha güzelmiş ancak şimdi kullandıkları keseler o kadar güzel değil.Ama kesenin olması ürüne tarz katmış o ayrı ;keşke başka ürünlerde  de kese olsa daha kaliteli duruyor :)

FLORMAR DELUXE POWDER

Ürünün hem şekline hemde renklerine aşık oldum.Pudra olarak  kullanmak için bana baya   koyu bir ton.Ama ben zaten pudra olarak değil  içindeki tüm renkleri karıştırarak bronzer / allık bölgesine uygulamaya pratik bir ürün olarak aldım. Uyguladığımda çok güzel duruyor ve beğeni alıyor..İçinde hafif hafif  ışıltıların  olması da ayrı bir hava katıyor .
FLORMAR  POWDER

Çok tozutma yapmıyor,kalıcılığı da 3-4 saat kadar.Kullanımı kolay ,rengi güzel ,7 gram ,24 ay kullanım ömrü var ve ambalajı çok kaliteli.Ambalaj tasarımı harika;kapağında aynası var,ambalajının siyah olması ve kutunun üzerindeki kalplı çiçek deseni  de harika düşünülmüş.Normal fiyatı 20 TL civarı olan FLORMAR DELUXE POWDER 02 VANİLLA & BEİGE  'i indirimde 5TL ye alıştım .Flormar internet sitesinde yada mağazaların da bulabilirsiniz. Kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum !!!

Hiç yorum yok: