5 Ekim 2015 Pazartesi

ÜRÜN SAVAŞLARI 1:ISANA SAÇ BAKIM YAGI X LOREAL SAÇ BAKIM YAGINA KARŞI

Selam kızlar:)
Buğün blogum da daha önce yazmadığım  bir yazıyla karşınızdayım.Ürün karşılaştırma yazılarını okumayı çok seviyorum  bu şekilde ürünlerin  daha iyi  yorumlandığını düşünüyorum.Bende yazmaya uzun zaman önce  karar verdim ancak  yazmak için;  elimdeki ürünlerin bitmesini bekledim ve şimdi de uzun zamandır beklediğim yazımı yazıyorum.İndirim öncesi yazıp yayınlamak istedim ki indirimde almak isteyenlere ön bilği olsun.Bu arada iki bakım yağının da ayrıntılı yazılarını bloga yazmıştım.

ISANA SAÇ BAKIM  YAGI  X LOREAL SAÇ BAKIM YAGINA KARŞI
ISANA SAÇ BAKIM  YAGI  X LOREAL SAÇ BAKIM YAGINA KARŞI

İlk olarak benzer özellikleri :

MİKTAR :100 ml
KULLANIMI:Her ikisi de banyodan önce,banyodan sonra,ıslak yada kuru saça ,ısı işleminden önce de  kullanılabiliyor.
AMBALAJ:Plastik ve pompalı şişedeler.

Farklı özellikleri:

KIVAMI :Isana oldukça yogun kıvamlıyken ;loreal su gibi bir kıvama sahip
KOKUSU:Isana daha argan yagı agırlıklı bir kokuya sahipken ;loreal de bu koku çok hafif.
KULLANIM SÜRESİ:Isana yogun kıvamlı olduğu için 2 pompası  tüm saça yeterken ,Loreal de 5-6 pomba kullanmak gerekiyor bu da daha kısa sürede bitmesini saglıyor.
SAÇI AGIRLAŞTIRMA:Isana kıvamı nedeniyle fazla kullanıldığında saçın agırlaşmasına sebep olurken ,Loreal de ne kadar kullanırsan kullan saçın agırlaşması söz konuu değil.
İÇERİK:İki saç bakım yagı da bitkisel içerikli yaglar içerirken,Isana da argan yagı daha ağır basıyor gibi.
ETKİSİ:Loreal bakım yagının etkisi;daha kısa süreli ve anlıkken  Isana saç bakım yagının etkisi daha uzun süreli ve daha yogun nem verme kapasiteli..
FİYATI: Isana saç bakım yagı 10 TL iken Loreal saç bakım yagı 15-20 TL arası  ve indirimde 10 TL gibi bir fiyata denk geliyor genelde. 
ULAŞIM: Isana saç bakım yagı sadece Rossmann' lar da satılırken Loreal saç bakım yagı her yerde satılıyor.
ÇEŞİT:Isana saç bakım yagı tek çeşitken Loreal saç bakım yagı şimdilerde 3 çeşit olarak piyasada bulunuyor.

LOREAL SAÇ BAKIM YAGINA
ISANA SAÇ BAKIM  YAGI  X LOREAL SAÇ BAKIM YAGINA KARŞI
Loreal saç bakım yagını kolay ulaşılması ve yazın da rahatlıkla saçımı agırlaştırmadan kullanılması  nedeniyle çok severek kullanıyorum.Şu anda 2. şişemi kullanıyorum ve bu da bitince tekrar alırım.Verdiği nem,parlaklık vb özellikleri anlık olsa da saçımı agırlaştırmadığı için özellikle yazın çok severek kullanıyorum.
Bu yagın yazısına buradan ulaşbilirsiniz

ISANA SAÇ BAKIM  YAGI
ISANA SAÇ BAKIM  YAGI  X LOREAL SAÇ BAKIM YAGINA KARŞI
Isana saç bakım yagı kıvamı nedeniyle fazla kullandığımda saçımı agırlaştırsa da verdiği parlaklık ve nemden dolayı çok severek kullandığım bir yag oldu.Özellikle verdiği nem uzun süreli ve bu nedenle de kışın kullanmak istediğim bir saç bakım yagı benim için.Ulaşması zor olsa da indirimlerde 5-6 TL fiyata geldiği için çok ekonomik bir yag.Bu güne kadar 1 şişe bitirdim ve onu da her gün 2 pompa kullanmama ragmen yaklaşık 7 ayda bitire bildim.Kesinlikle yenisini kış ğirmeden alacağım.
Bu yagın yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Benim Loreal saç bakım yagı ve Isana saç bakım yagı için söyleyeceklerim bu kadardı.Sonra ki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok: