11 Ekim 2015 Pazar

KONUK YAZAR KÖŞESİ 4:BENİM.TERCİHİM'İN ÇANTASINDA NE VAR ?

Herkese merhaba
İyi pazarlar ,ne güzel bir pazar günü demeyi çok isterdim ama dün yaşadığımız hain saldırıdan sonra ne kadar güzel olduğu tartışılır tabi.Umarım  yapanlar bulunur ve cezalarını çekerler. Ölünlerin ailelerine sabır diliyorum.Yaralı olanların da en kısa zamanda şifa bulmalarını dilerim.Allah hepimizin yardımcısı olsun ve barış ortamını korusun.
Pazar günleri blogum da bir konuk yazar ağırladığımı bilmeyen yoktur sanırım bu haftanın da konuğu ;sewdaninblogu.blogspot.com yazarı ve @benim.tercihim hesabının sahibi Sevda oldu.Ben kendisiyle tanıştığıma ve yaptığımız sohbetten çok keyif aldım.Sizde umarım benim kadar keyif alırsınız.Lafı uzatmadan sözü arkadaşıma bırakıyorum ;

Herkese merhaba !
Ben Sevda ; sewdaninblogu.blogspot.com.tr ve @benim.tercihim  sayfalarının yazarıyım.Sevgili @evintekkizimona'nın bu hafta ki blog konuğuyum ve size çantamda ne var ondan bahsedeceğim.

Oğlum doğduğundan beri ilk kez küçük bir çanta kullanmaya başladım.Bu çanta da benim bu yaz favori ve joker çantamdı.Gördüğünüz gibi hem 3 gözü var hem de 6 değişik renği  sayesinde ne renk kıyafet giydiysem çantanın o tarafını çevirerek kullandım o kadar kullanışlıydı :) Gelelim çantanın bölümlerinde neler olduğuna;

İlk bölümde gördüğünüz gibi sadece cüzdanımı taşıyorum.Bol kartlıklı bir cüzdanım olduğu içinde ayrı bir kartlık taşıma ihtiyacı duymuyorum.

İkinci bölüme gelecek olursak ;

  •  Avon perceive vücut spreyi
  • Watsons kuru mendil
  • Watsons ıslak mendil
  • Sakız
  • Antibakterial el losyonu
  • Dalan dolive el kremi
  • Kalem    var.
Ve son bölümde;
Küçük bir çanta,power bank ve kulaklığım yer alıyor.Küçük çantamın 1. gözünde;

Makyaj malzemelerim yer alıyor;
  • Fırçam;Eklips'den seyahat setinde bulunan pudra fırçası ama ben allık fırçası olarak kullanıyorum.Ve tek kelimeyle bayılıyorum bu fırçaya.Eklips'in seyahat setini şiddetle öneriyorum.Çok kullanışlılar ve çok da başarılılar.
  • Rimelim:Maybelline The One By One Volüm Ekspress Satin Black:Bu maskaradan da oldukça memnunum. Kirpiklerim uzun olduğu için hacim veren maskaraları tercih ediyorum.Bu maskarayı da oldukça başarılı buluyorum.Gratis'den 17 TL gibi bir fiyata aldım.
  •  Rujum:Flormar'dan True Color serisine ait olan 34 numaralı ruj.Bu ruju günlük kullanıma çok yakıştırıyorum.
  • Lip balm:Bu aralar Nivea'nın çilekli lip balmını kullanıyorum.
  • Allığım:Mac ama bu aralar Physicians Formula allığımı daha çok kullanıyorum.

Küçük çantanın ikinci gözünde ;
  • Ağız çalkalama suyu
  • Yara bandı
  • Tel toka
  • Tarak
  • Agrı kesici yer alıyor.
Benim çantamın içindeki ürünler bu şekildeydi.Umarım hoşunuza giden faydalı bir yazı olmuştur.Hepinizi kanalıma bekliyorum.@evintekkizimona'ya bu güzel daveti için çok teşekkür ederim.

Sevda'nın çantasının içindekiler bu şekildeydi.Kendisine konuğum olduğu için çok teşekkür ediyorum.Siz de konuğum olmak ve bizlere çantanızın içindeki ürünleri göstermek istiyorsanız yorum bırakmayı unutmayın.Kendinize  iyi bakın ve hoşçakalın.

Hiç yorum yok: