4 Ekim 2015 Pazar

KONUK YAZAR KÖŞESİ 3: MAKE UP FOR ART'IN ÇANTASINDA NE VAR ?

Herkese merhaba
Hayırlı pazarlar.Bir pazar günü geldi ve blogum da  yeni bir konu yazar ağırlıyorum.Sanki evime misafir oluyorlar gibi heyecanlanıyorum.Bu hafta ki konuğum da bir blogger olan Aybüge. Kendisinin makeupforart.blogspot.com adlı bir bloguna var.Onun dışında da @makeupforart adlı instagram hesabı var.Hem blogun da hem de instagram hesabında bizlere kozmetik,bakım ,ürün yorumlarını paylaşıyor. Göz atmayı  unutmayın.Lafı fazla uzatmadan  ve sizi sıkmadan sözü arkadaşıma bırakıyorum.İyi okumalar ;


Merhaba arkadaşlar ben Aybüge. Makeupforart blogunun ve @makeupforart hesabının yazarıyım . Bu yazıda sevgili @evintekkızımona sayesinde sizlerleyim. Bana zaman ayırdığı için kendisine çok teşekkür ederim.Sizlerle çantamı ve çantamda neler taşıdığımı paylaşacağım. Umarım hoşunuza gider.
Önce sizlere çantamı göstereyim. Bu şekilde hem şık hem kullanımı rahat bir çantam var. Çok sık çanta değiştiriyorum. Bu sebeple içerisine koyduğum temel nesneler (cüzdan, anahtar vb.) dışındaki nesneler sıkça değişebiliyor. Ben de en sık kullandığım nesneleri sizler için seçtim.
 Çantamın içerisindeki temel nesneler yani çanta değiştirsem de kesin ve ilk olarak koyulacak nesnelerden bahsedeceğim. Yukarıdaki görselde gördüğünüz üzere cüzdanım , anahtarlığım , kart visitliğim , güneş gözlüğüm ve normal gözlüğüm çantamda değişmezler sınıfında yer alıyor.
  Okul dönemi başladığı için yukarıdaki fotoğrafta okul malzemelerimi görüyorsunuz. Küçük bir müsfette defteri , kalemliğim ve bir adet plot kalem okul döneminde çantamdaki yerini alıyor.
   Bir paket kağıt mendil ve bir de kesecik var.
Bu fotoğrafta gördüğünüz üzere bir adet kese var. Bu kesenin içerisinde yardım kitim bulunuyor. Yardım kitimde; seyahat boyu küçük ürünlerden bir adet dikiş seti, kulak pamuğu , yedek düğme , ağrı kesici , suni göz yaşı damlası mevcut. Bu kısım daha çok kişisel kullanım için bana ait bir bölüm. Normalde yara bandı ve cep boyu ıslak mendil de bulunur fakat bittiği ve bayram tatiline denk geldiği için alamadım. Dolayısıyla fotoğraflarda yok.
 Geldik en sevdiğimiz bölüme. Makyaj çantam ve içerisindeki kozmetik ürünlerim. :) Bu şekilde bir makyaj çantam var. Eni geniş olduğu için makyaj fırçalarımı da rahatlıkla muhafaza edebiliyorum. Bu yüzden genellikle bu çantayı kullanırım.

 Biraz kalabalık görünse de aslında temel olarak ihtiyaç duyabileceğim ve günlük yaptığım makyajım da kullandığım malzemeler mevcut. Ben plan yapsam da sürprizler çıkabiliyor. Hayat serüvenime bu sürprizleri de sıkıştırmam gerektiği için bu kadar çok ürün taşıyorum makyaj çantamda. Günlük makyajım da ufak değişikliklerle gece makyajına çeviriyorum. O günkü kombinim ne olabilir bilmediğim için de çeşiti bol tutuyorum. Gelelim ürünlere.
  • Garnier BB Krem
  • Oriflame The One İlluskin fondöten
  • Pastel Show by Pastel Pudra
  • H&M Dazzling Peach Allık
  • Bahama Mama Bronzer
  • The Balm California Paleti
  • Maybelline Newyork Eyestudio Marron Glance Rengi kahverengi tonlarında far
  • Oriflame The One Colour İmpact Krem Far Parlak bir petrol rengi
  • Oriflame The One Volume Blast Mascara
  • Flormar Pudra Pufu 
  • Real Techniques Blush Brush Allık fırçası
  • Dirty Works far fırçası
  • Eklips Ayar Fırçası 
  Benim çantamda bulunan malzemeler bunlar. Beni konuk ettiği için @evintekkizimona ya çok teşekkür ediyorum. 
Aybüge'ye kanalımda konuk olduğu için çok teşekkür ederim.Sizde kanalımda konuk yazar olmak isterdeniz yorum bırakmayı yada mesaj  unutmayın unutmayın.Herkese iyi pazarlar :) Sonraki yazımda görüşünceye kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok: