26 Ekim 2015 Pazartesi

GÜNÜN OJESİ 11:FLORMAR 417 NUMARALI OJE

Merhaba blog dostları:)
Buğün size son zamanlarda çok severek kullandığım ve bence hem yaza hem de kışa rahatlıkla uyacak hoş bir gri ojeden bahsedeceğim.Ojeleri  ve oje kullanmayı çok seviyorum.Çok renkli ojeler sürmesem de koyu renkleri ve pastel renkleri çok seviyorum.Çok canlı renkler bana göre değil.Bu ojeyi de uzun zaman önce almıştım ama kullanmak yeni nasip oldu.Çok hoş bir mavi alt tonlu  gri.


Bende ki eski şişeleri.Şu anda şişelerin üzerinde numaranın yani sıra adları da yazıyor.Ben şişe tasarımlarını ve arkalarında ki son kullanma tarihlerinin olmasını seviyorum.Her ürüne ayrı bir ad vermekte Flormar için başarılı bir durum.
GÜNÜN OJESİ 11:FLORMAR 417 NUMARALI OJE

GÜNÜN OJESİ 11:FLORMAR 417 NUMARALI OJE
Ojenin rengine opaklığına diyecek lafım yok.Tek katta şişedeki rengi alıyorsunuz. Tırnagı tam kapatıyor ve yapısı da normal kalınlıkta.Kokusu vb sorunu da yok.3 güne kadar elimde duruyor ki çok sık suya girer ellerim.Rengi çok pastel bir renk  olduğu için de bence her mevsime uyar.Sürümü dağılması çok güzel.Parlatıcı sürmedim ben gerek yok bence parlaklığı da son derece ideal.









Kıvamına ne kadar sevsem de fırçası için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Fırçası bence çok ince.Ve buda sürümü biraz zorlaştırıyor.Daha kalın olmalıymış bence.Onun dışında bir sorunu olmayan bu ürünü rahatlıkla kozmetik satan dükkanlarda bulabilirsiniz.
Fiyatı 3-5 TL arası olan bu ürün benden 5 üzerinden 4 aldı ve biterse :) tekrar almak istediğim bir oje oldu.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: