21 Ekim 2015 Çarşamba

AVALON ORGANİK C VİTAMİNLİ SOOTHİNG LİP BALM

Herkese merhaba nasılsın kızlar;
Sonbahar geldi hatta bitti bile neredeyse kış geldi malumunuz;havalarda iyiden iyiye soğumaya başladı.Yaz kış dudakları kuruyan biri olarak da bu soğuk havalarda dudak  bakımına ağırlık vermek zorundayım.Dudak bakımında ağırlıklı kullandığım ürünlerse malumunuz lip balmlar;bugünde size son 3 haftadır kullandığım organik ve %100 bitkisel bir lip balmdan bahsedeceğim;

Lip balm kullanmayı seven biriyim ve özellikle renksiz lip balmları rujların altına da kullanabildiğim için daha çok seviyorum. Avalon organik lip balm da renksiz  olduğu için özellike mat rujlarımın altına rahatlıkla sürebiliyorum.Yapısı orta kalınlıkta,sürümü kolay,verdiği nemlilik hissinin kalıcılığı 5-6 saat belki daha fazla,dudakta çok ağılık  yapmıyor ama hiç  lip balm sürülmemiş gibi de bir his vermiyor.

Ürün tamamen bitkisel içeriklerden oluşuyor ve bu  marka hayvanlar üzerinde test yapmıyor.Hayvan testleri yapmayan markaları çok seviyorum.Bu konuda çok duyarlı olamasam da elimden geldiğince dikkat ediyorum ve deri ürün kullanmıyorum.(sizde kullanmayın canlı canlı yüzüyorlar hayvanları )

İçindekiler kısmı da bu şekilde;daha önce de dediğim gibi ben pek anlamıyorum bu kısımdan ama özellikle inceleyen arkadaşlarımız için göstermek istiyorum.Ürünün kokusu aynı portakal,dudağa sürdükten sonra da o kokuyu alıyorum,tadı da çok güzel.Yapısı orta kalınlıkta vazelinimsi bir yapıda.
3'te 1 'i şimdiden bitti bile;Genel olarak özetlersek;

  • Dudakta bıraktığı nemlilik hissi uzun süreli ve kalıcı etkiye sahip.
  • Yapısı orta kalınlıkta ama  dudakta agırlık yapmıyor,renksiz olduğu içinde rahatlıkla ruj sürülebiliyor.
  • Kokusu çok gerçekçi,dogal bir portakal kokusu var,tadı da çok güzel.
  • Gramaj olarak da küçük bir ürün değil.(sanırım 7 gr)
  • Vazelinimsi  bir yapısı var.
  • Organik bir ürün.%100 bitkisel hayvan testi de yapmıyor.
  • Yapısı yumuşak ,sürümü kolay.Tüp formunda olduğu içinde yanda rahatlıkla taşınabiliyor.
Benim genel olarak sevdiğim bu lip balmı; AVALON ORGANİC sitesinde bulabilirsiniz.Benim değerendirmeme göre 5 üzerinden 4 puan aldı.İçinizde kullananlarınız varsa yorum olarak bırakmayı ihmal etmeyin.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın takipte kalın.


Bu ürün denemem için firma tarafından hediye edilmiştir.Görüşlerim objektif fikirlerimi yansıtır.

Hiç yorum yok: