20 Eylül 2015 Pazar

KONUK YAZAR KÖŞESİ 1 :İNSTAGRAMDAN PEMBEMSİT'İN ÇANTASI

Uzun zamandır blogum da konuk yazar köşesinin olmasını istiyordum.Yazıların hangi konuda olması gerektiğine ve ne sıklıkla yazıların yayınlanacağına sonunda karar verebildim.Bundan böyle (bir terslik olmaz ise) her pazar günü bir konuk yazarım olacak ve bizlere çantasının içinde olan ürünleri tanıtacak.İlk konuk yazarım da instagram da uzun zamandır takip ettiğim ve kendisiyle yaptığım  sohbetlerde çok eğlendiğim Tutku oldu.Kendisine konuğum olduğu ve çantasının içindekileri bizlerle paylaştığı için çok teşekkür ederim.Şimdi  sözü @pembemsit blogunun sahibi Tutku' ya bırakıyorum:
_____________________________________________________________________________________________

Merhaba kızlar ben instagramda " pembemsit" blogun sahibi Tutku bugün çantamda günlük olarak 
hep yanımda olan ürünleri sizlerle paylaşacağım.
 PEMBEMSİT'İN ÇANTASI
İNSTAGRAMDAN PEMBEMSİT'İN ÇANTASI 
İlk olarak çantamı göstereyim. Bu benim en çok kullandığım çantam. İçi baya geniş ; tek gözlü onun haricinde de içinde  minik bir fermuarlı gözü ve telefon koyma yeri var. Bu büyük göz haricinde önde iki tane minik göz var. Bu iki göze gün içinde en sık  kullandığım ürünleri  koyuyorum.

Bunlar da çantamın içindekiler;

PEMBEMSİT'İN ÇANTASI
İNSTAGRAMDAN PEMBEMSİT'İN ÇANTASI
Cüzdan,ikili kartlık,deodorant,body mist,sakız,şarj aleti ve taşınabilir şarj aleti,gözlük,tarak,anahtarlık ve tabi ki de                              makyaj  çantası.
PEMBEMSİT'İN ÇANTASI
Cüzdanım yılan derisi ama orijinal değil tabi ki,görünümünü sevdiğim için kullanıyorum.İçinde 
kartlarım,birkaç resim ve özel notlar var.
Bu kartlığı geçen günlerde accessorize 'dan aldım.İçinde ulaşım kartım ve üniversite kartım var.Yani en çok kullandığım kartları koyuyorum.
PEMBEMSİT'İN ÇANTASI
Gün içinde şarjım çok çabuk bitiyor o yüzden de şarj aletimi yanımdan ayırmıyorum.Şu güne 
kadar hep taşıdığım için yedek şarj cihazımı da göstermek istedim.Ama bozuldu maalesef .Gerçi en 
kısa süre de yenisini alırım ve onu taşırım.
PEMBEMSİT'İN ÇANTASI
Ve en sevdiğim karakterli anahtarlığım.Çantamda hep sakız şeker falan bulunduruyorum.
Deodorant ve body mist olmazsa olmazımız.Bu kullandığım  Nivea'nın en sevdiğim deodorantı 
kokusu çok hoşuma gidiyor yaz kış değiştirmeden kullanıyorum. Avon'un asıl çarkıfelek meyveli ve
şakayıklı olanını bütün yaz bayılarak kullandım fakat sonbaharla birlikte biraz daha ağır kokular 
kullanmaya başladım,bence yasemin  iyi seçim bu tarz  bir  koku arıyorsanız öneririm.
PEMBEMSİT'İN ÇANTASI
Ve gözlüğüm.Klasik düz  günlük kullanım için ideal,rahat bir model.
 PEMBEMSİT'İN ÇANTASI
Makyaj çantam ve minik tarağım.Makyaj çantamın içindekiler;
PEMBEMSİT'İN ÇANTASI
Bu resimdekileri  hep yanımda taşıyorum;
  • Bebak bademli el kremi küçük boy: Çok çabuk emilen bir krem yapış yapış his bırakmıyor bu yüzden dışarıda kullanmayı seviyorum. Kokusu da güzel.
  • Splat diş macunu ve diş fırçası: Fırça çok sert macunun da tadı güzel değil. Çok sık kullanmadığım için sorun etmiyorum.
  • Wet n wild kaş kirpik jeli
  • Diş ipi
  • Baby lips mentollü: Mat ruj kullandığım için dudaklarım çok kuruyor ,gün içinde çok sık tazeliyorum.

PEMBEMSİT'İN ÇANTASI
Bunlar da yaptığım makyaja göre yanıma aldıklarım;
  • Note lipgloss
  • Wake me up concealer
  • Wet n wild allık
  • Maybelline the falsies volum'express mascara

Benim çantamın içindekiler  bunlardı yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim umarım 
beğenirsiniz.Kullandığım ürünlerle ilğili ayrıntılı yorumlarımı  instagram hesabımda (@pembemsit) 
 bulabilirsiniz Ayrıca böyle bir etkinliği başlattığı için @evinkızımona ya çok teşekkür ederim.
_____________________________________________________________________________________________

@pembemsit'in çantasındakiler bu şekildeydi.Kendisine konuk yazarım olduğu için tekrar teşekkür 
ederim.Hesabına bakmayı unutmayın :)Sizde konuk yazar olmak ve çantanızın içindeki ürünleri bizimle paylaşmak isterseniz ;
instagramdan @evintekizimona ya dm'den mesaj atmayı yada senbenvehayatblog@hotmail.com 
hesabına mesaj atmayı unutmayın.

Görüşünceye kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın :)

Hiç yorum yok: