1 Eylül 2015 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 133:NİVEA PURE EFFECT GÜNLÜK PEELİNG JEL VE ARINDIRICI TONİK

Herkese merhaba

Yaz geldi  havalar ısındı ve benim iyice yaglanmaya ve siyah nokta oluşturmaya başladı.Malum ben çok sık ten makyajı yapmıyorum.Göz makyajını daha çok seviyorum.Genelde de hem blogum da hem instagram da hem de youtube kanalımda bakım ürünlerinden daha çok bahsediyorum.Benim düşüncem :duvar kötü olursa en iyi boya bile güzel durmaz ben de duvarı güzelleştirmeye, saglıklı hale getirmeye ve temizlemeye çalışıyorum.Bunda da dönem dönem başarılı olamasam da genel de oldukça  başarılıyım.(en azından ben öyle düşünüyorum)
Bugünde size son zaman da beğenerek kullandığım ve 2 tane stokladığım bir setten bahsedeceğim.(setin tekini size hediye etmiştim kazanan arkadaşa selamlar)
NİVEA PURE EFFECT GÜNLÜK PEELİNG JEL VE ARINDIRICI TONİK 
Sanırım bu setin ambalajı değişmiş.Toniğini bir kaç kez gördüm ama peeling jelini göremedim.Tüp formunda bir tane gördüm sanırım ambalajını değiştirip o şekilde piyasaya çıkarmışlar.Umarım içindeki ürün değişmemiştir:) Stokçu zihniyetimin eseri olarak bu üründen 2 tane stoklamışım ki güzel bir indirime rastladığım kesin :)Bende kalan set  anca kullanıma çıktı.Elimde başka ürünler de vardı set olarak kullanırım diye bitmelerini  bekliyordum.Her birini ayrı ayrı yorumlayacağım şimdiden uzun bir yazı olacağını ifade etmeliyim:) Hadi başlayalım;

NİVEA PURE EFFECT GÜNLÜK PEELİNG JEL 
NİVEA PURE EFFECT GÜNLÜK PEELİNG JEL 
Hem peeling kullanmayı hem de köpüren ürün kullanmayı  seven biriyim. Bu üründe tam benim istediğim peelig özelliğini ve köpürmeyi saglıyor .Peelingleri akşama kullanmak gerektiğini bildiğim için de bu ürünü akşam rutinim de severek kullanıyorum.Bunu kullanmaya başladığım zamandan beri başka bir peeling kullanmadım.Günlük temizlme jeli ve peeling olarak geçen bu ürünün asıl amacı siyah nokta ve sivilceleri önlemek ayrıca derinlemesine temizlik saglamak.
peeling jel nivea
NİVEA PURE EFFECT GÜNLÜK PEELİNG JEL
Çok hoş bir manolya-su kokusuna sahip olan peeling cildimi kesinikle geriyor ve irite etmiyor. Köpürmesini ve durulanmasını çok sevdim.
nivea peeling cream
NİVEA PURE EFFECT GÜNLÜK PEELİNG JEL
Peeling tanecikleri çok küçük  yüzü tahriş etmiyor yüzümüze sürdüğümüzde de eriyerek mavi renk alıyor.Bu sayede gözeneklerin içine girerek temizlemeyi ve siyah nokta,sivilce oluşumunu azaltacağını söylüyor. Sivilceler de başarılı ve güzel de temizliyor,siyah noktaları da azaltıyor ancak tamamen ortadan kaldırmıyor ne yazık ki (benim şu ana kadar kullandığım hiç bir ürün bunu yapamadı maalesef bir yere kadar hepsi sonrası malum).Ayrıca ürünün parlama karşıtı bir  etkisi de varmış ancak ben de bu etkisini yerine getirmedi yada ben akşam kullandığım için gözlemleyemedim. :( Ayrıca ürün çok bereketsiz.Bunun nedeni 150 ML olması mı yoksa ürün mü bilemedim ama toniğinden önce biteceği kesin.
Şimdi de toniğiyle ilğili yorumlarım ğeçelim;

NİVEA PURE EFFECT   ARINDIRICI TONİK 
NİVEA PURE EFFECT   ARINDIRICI TONİK 
Bu ürünün ayrı satıldığını biliyorum bir kaç kez gördüm.Bu üründe peeling jel gibi temizlemeyi,siyah nokta ve sivilce oluşumunu önlemeyi ve parlamayı önlemeyi  sağlamayı vaat ediyor.parlamayı önleme konusunda peeling jeline göre daha başarılı.
NİVEA PURE EFFECT   ARINDIRICI TONİK 
Bu toniği hem gündüz rutinimde hem de gece rutinim de severek kullanıyorum.Tonik kullanmayı sevmeyen biri olarak bu toniği çok sevdim.Bu da temizleme  jeli gibi manolya-su arası hoş ve hafif bir kokuya sahip.Cildimi kurutmadı yada yaglandırmadı.Tahriş de etmedi.Genel de bu tarz tonikler yapış yapış bir his verirken bu  tonik o tarz bir his de vermedi.
NİVEA PURE EFFECT   ARINDIRICI TONİK 
Parlamayı gerçekten de 2-3 saat  kadar önlüyor ancak sonrasında benim yaglı olan T bölgem de parlamalar oluyor.İçinde alkol olmayan bir tonik olduğu içinde rahtlıkla kullanıyorum.

Sivilcelere ve siyah noktalarla uğraşanlarla , ekonomik bir temizleme jeli+toniği arayanlara öneririm.Genelde NİVEA ürünleri st olarak sıklıkla kozmetik magazaların da satılıyor.Günlük peeling arıyorsanız ve bu peeling jeli bulursanız alın kaçırmayı derim.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonra ki yazıma kadar kedinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: